Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: انتخابی آخر تیم بانوان از ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در تمامی اوزان و به صورت دوره‌ای در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود تا تکلیف نفرات اعزامی به پیکار‌های قهرمانی آسیا در اردن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تشریح نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی گفت: در وزن منهای ۵۰- کیلوگرم، نسرین دوستی با سارا بهمنیار ۳ بار رودروی هم قرار می‌گیرند و کاراته کایی که ۲ بار برنده از تاتامی خارج شود به عضویت تیم ملی در می‌آید. در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکساربه پاس کسب ۲ نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۱۸ (پاریس و استانبول) شرایطی متمایز نسبت به ۲ حریفش یعنی فاطمه چالاکی و آویشن باقری خواهد داشت. خاکسار برای عضویت در تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی و بازی‌های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل چالاکی و باقری دارد، اما آن دو باید در مصاف با هر یک از حریفانشان صاحب ۲ برد شوند.

باقری ادامه داد: در وزن ۶۱- کیلوگرم، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، شیما آل سعدی و زهره برزگر به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با یکدیگر پیکار خواهند کرد و کاراته کایی که بیشترین برد را کسب کند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. در وزن ۶۸- کیلوگرم و در مبارزه پگاه زنگنه و مبینا کاویانی کاراته کایی فیکس می‌شود که صاحب ۲ برد شود و در وزن ۶۸+کیلوگرم، حمیده عباسعلی همانند طراوت خاکسار به دلیل کسب ۲ نشان نقره و برنز در کاراته وان روتردام و دوبی برای قرار گرفتن در لیست اعزامی‌های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل محدثه آقایی و شنه کاظمی دارد. اما حریفانش نیاز به ۲ برد دارند. نفرات کومیته تیمی نیز با نظر لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود و اگر نیاز به انتخابی مجدد باشد بعد از مبارزات انفرادی اعلام و مسابقه برگزار می‌شود.

او در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات در شرایطی  عادلانه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان کاراته در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را کسب کند.

بیشتر بخوانید: دعوت از تیم‌های ملی کاراته ایران برای برگزاری اردو‌های مشترک در ازبکستان روحانی: تیم ملی کاراته در مسیر رشد قرار گرفته است خوش قدم: هیچ حریفی برای ما زنگ تفریح نیست باقری:تیم ملی کاراته نیاز به کمپ تمرینی با تیم‌های قدرتمند دارد

انتهای پیام/

اظهارات باقری در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد