Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  دبیر شورای زکات استان فارس گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۱۵ میلیارد تومان زکات فطره توسط شورای زکات استان جمع آوری شود.

محمد بذرافشان با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره در استان فارس با مسئولیت دبیرخانه شورای زکات هر شهرستان انجام می‌شود، گفت: ادارات کمیته امداد استان در شهرستان‌ها زکات فطره جمع آوری شده را با اولویت کمک به بیماران صعب العلاج، سالمندان، کمک هزینه جهیزیه، کمک معیشت برای نیازمندان و مددجویان هزینه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: فطریه جمع آوری شده در مساجد، توسط هیات امنا و تحت نظارت امام جماعت مسجد بین نیازمندان شناسایی شده همان منطقه توزیع می‌شود.
محمد بذرافشان با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه شورای زکات برای جمع آوری فطریه نمازگزاران و نیکوکاران، بیان کرد: بیش از ۱۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار و پنج هزار و ۲۰۰ صندوق جمع آوری فطریه با بهره گیری از ۱۶۷۰ عامل اجرایی در روز عید فطر در استان فارس آماده دریافت فطریه مردم هستند.
وی ادامه داد: تمامی دفاتر کمیته امداد استان، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج سازندگی، مصلا‌های برگزاری نماز عید فطر و واحد‌های سیار با هماهنگی شورای زکات استان آماده جمع‌آوری زکات فطره و کفاره‌های روزه‌داران هستند.
مدیرکل کمیته امداد فارس با تاکید بر اینکه همه صندوق‌ها با نشان شورای زکات استان و به صورت پلمپ شده هستند، بیان کرد: دبیرخانه شورای زکات استان تنها مرجع قانونی است که می‌تواند نسبت به جمع آوری زکات فطره اقدام کند.
محمد بذرافشان گفت: تعدادی دستگاه کارت خوان برای پرداخت فطره نمازگزاران در مصلای‌های برپایی نماز عید سعید فطر و خیابان‌های اطراف آن اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: با توجه به فراهم بودن امکان واریز فطریه‌های شهروندان استان فارس به صورت پیامکی با شماره گیری کد # ۵*۵*۰۷۱*۸۸۷۷* می‌توانند نسبت به پرداخت فطریه خود اقدام کنند.
پارسال بیش از ۹ میلیارد تومان زکات فطره در استان جمع آوری شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما زکات فطریه کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با آغاز برداشت محصول گندم، مسئولان کمیته امداد از افزایش ۵۰ درصدی زکات در این شهرستان خبرمی دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی