Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین گرامیداشت شهید سید هبت الله فرج الهی به همت گروه جهادی شهید احمدی روشن برگزار شد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، آئین گرامیداشت شهید سید هبت الله فرج الهی به همت گروه جهادی شهید احمدی روشن برگزار شد. 

این مراسم به همت گروه جهادی شهید احمدی روشن از تهران در مسجد المیر المومنین(ع) زیبا شهر از توابع شهرستان دزفول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آوین که با روایت گری حاج حسن یکتا دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و سید عزیزاله پژویده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید همراه بود. از مادرشهید والامقام این شهید تجلیل به عمل آمد.

در ادامه زهرا اسدی مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از هفته دوم ماه مبارک رمضان اردوی خود را در شهرستان دزفول در زمینه های مختلف از قبیل فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی، تربینتی و هنری در شهرک خیبر، روستا بنده بال و زیباشهر این شهرستان برگزار کردیم.

به گزارش تسنیم: شهیدی که در دفترش این گونه می‌نگارد:« بسمه تعالی سید هبت الله فرج الهی شهادت مبارک» و زیر آن را امضاء می‌کند. شهید سید هبت الله فرج الهی در تاریخ 65.12.6عملیات کربلای5 به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را می‌ببنید.

 

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود