Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، رئیس اداره زکات کمیته امدادامام خمینی (ره) مازندران با اشاره به تشکیل شورای زکات در سه هزارو 200 روستای استان با هدف ساماندهی جمع‌آوری و توزیع زکات فطریه نیکوکاران گفت: 120 صندوق جمع آوری زکات فطریه کمیته امداد بمدت دو روز در شهر‌ها و روستا‌های مازندران راه اندازی می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام بریمانی با بیان اینکه 50صندوق جمع آوری زکات فطریه مربوط به مراکز نیکوکاری و 200 صندوق مربوط به بهزیستی و موسسات خیریه هم در سطح شهرها مستقر می‌ شود افزود: زکات فطریه درمساجد، تکایا، حسینه‌ها ، مصلاهای نماز جمعه، پایگاه‌های ثابت و سیار درمیادین اصلی شهرهای استان جمع اوری می شود.
وی همچنین با امکان پرداخت غیر حضوری زکات فطره در سامانه (ستاره 8877 ستاره صفر یازده مربع) اشاره و خاطرنشان کرد: با تشکیل ستاد فطریه در استان به ادارات تابع شهرستان‌ ها نیزابلاغ شدکه صندوق جمع آوری فطریه دستگاههای دولتی باید به نشان شورای زکات منقش باشد.
به گفته حجت الاسلام بریمانی ، مازندرانی‌ ها پارسال 3 میلیارد و 200 میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند که زکات جمع‌آوری‌شده در بخش‌های ساخت مسکن، تهیه جهیزیه، درمان بیماران صعب‌ العلاج، تهیه لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند و دربخش طرحهای عمرانی مانند ساخت مسجد و حسینیه هزینه شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پایگاهها زکات فطریه مازندران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر

شهردار نصیرشهر از جمع‌آوری ۱۵۰ قلاده سگ بلاصاحب خبر داد و گفت: مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در خارج از بافت مسکونی نصیرشهر ساخته می‌شود تا جمع‌آوری سگ‌ها با سرعت بیشتری صورت گیرد. - اخبار استانها -

فرشاد شهسواری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در رباط‌کریم، با تأکید بر جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در نصیرشهر گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از نظر روانی و امنیت خانواده‌ها در جامعه تأثیر مثبت و به‌سزایی دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 150 قلاده سگ بلاصاحب از سطح شهر جمع‌آوری‌شده است، افزود: جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب و ولگرد با جدیت ادامه دارد و مردم می‌توانند محل متمرکز سگ‌ها را به شهرداری نصیرشهر اطلاع دهند.

شهردار نصیرشهر با بیان اینکه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب توسط پیمانکار انجام می‌شود، تصریح کرد: این سگ‌ها پس از جمع‌آوری و عقیم‌سازی به مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در شهر پرند منتقل می‌شوند.

افزایش 18 درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران

شهسواری خاطرنشان کرد: شهرداری نصیرشهر درصدد ساخت مرکز نگهداری سگ‌های بدون صاحب در خارج از بافت مسکونی این شهر است تا سگ‌های ولگرد با سرعت بیشتری جمع‌آوری و در نزدیکی شهر طبق استاندارد‌ها نگهداری شوند‌.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد