Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المنار، اردوگاه های شعفاط و الامعری در قدس اشغالی شاهد درگیری گسترده بین نظامیان اشغالگر و جوانان فلسطینی بود که به زخمی شدن شماری از آنها انجامید. 

شماری از جوانان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در اردوگاه های شعفاط و الامعری در قدس اشغالی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این درگیری ها همزمان با مصادره 24 دونم (هر دونم معادل تقریبا هزار متر) از زمین های شهر اشغالی نابلس روی داد.
نیروهای اشغالگر در درگیری با جوانان فلسطینی در اردوگاه های الامعری و شعفاط از گلوله های جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور استفاده کردند که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند. نظامیان اشغالگر همچنین اسلام یوسف شهروند فلسطینی را به اتهام این که باعث کشته شدن یکی از عناصر نظامی یگان عرب نماها در جریان یورش به اردوگاه در سه هفته پیش شده بود، بازداشت کردند.
در ادامه گزارش آمده است: نظامیان اشغالگر همزمان با این درگیری ها، در بسیاری از مناطق کرانه باختری و محله های مختلف قدس اشغالی به بازداشت جوانان فلسطینی پرداختند. بیشتر بازداشت ها در شرق رام الله بود. در همین حال مقامات رژیم اشغالگر تصمیم به مصادره بیش از 24 دونم از زمین های نابلس گرفته اند. منابع اشغالگر از وجود طرحی برای شهرک سازی در این منطقه خبر دادند که هدف از آن تخلیه کامل این منطقه از ساکنان فلسطینی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردوگاه شعفاط الامعری قدس درگیری اشغالگر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است

 «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است.

وی همچنین خبر داد که با «سامح الشکری» وزیر خارجه مصر درباره اوضاع منطقه گفتگو کرده و دو طرف بر ضرورت پایان جنگ در غزه تاکید کرده‌اند.

بورل اضافه کرد: «با الشکری بر ضرورت رسیدن کمک‌ها به غزه و اتخاذ گام‌های جدی برای اجرای راه حل دو دولت به توافق رسیدیم».

منبع :فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست