Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@23:27:08 GMT

تمهیدات آتش‌نشانی تهران برای روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۱۸۸۷

به گزارش وانانیوز، 

سیدجلال ملکی در گفت‌وگویی، به برپایی نماز عید سعید فطر در مصلی تهران اشاره کرد و گفت: در همین راستا سازمان آتش‌نشانی تهران نیز تمام تلاش و توان خود را برای برپایی و تأمین ایمنی این مراسم به کار خواهد بست.

وی ادامه داد: به همین منظور علاوه بر اینکه در این روز ۱۳۰ ایستگاه آتش‌نشانی در حال آماده باش کامل هستند، آتش‌نشانان نیز در ۴۸ نقطه مستقر خواهند شد که ۴۶ نقطه آتش‌نشانان عملیاتی با خودروها و تجهیزات مربوطه و در دو نقطه هم آتش‌نشانان داوطلب مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی آتش نشانی اظهار کرد: در مجموع ۶۰ خودرو که شامل ۲۸ خودروی سنگین، ۱۴ دستگاه خودروی سبک و ۱۸ دستگاه موتور می‌شود به همراه ۱۳۵ نفر از آتش‌نشانان که ۲۰ نفر از آن‌ها داوطلب هستند و قبلا دوره‌های آتش‌نشانی را در سازمان گذرانده‌اند در این محل‌ها حضور دارند.

وی با اعلام محدوده استقرار آتش‌نشانان در پارکینگ‌های شمالی، جنوبی و بخشی از خیابان رسالت و خیابان قنبرزاده و خیابان‌ها و معابر اطراف و منتهی به مصلی و محدوده‌های داخلی مصلی و شبستان اصلی، گفت: استقرارها از ساعت سه بامداد آغاز خواهد شد و تا پایان برگزاری مراسم و تخلیه کامل محل‌ها ادامه خواهد داشت.

ملکی در پایان با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر از مردم تقاضا کرد مثل همیشه با سازمان آتش‌نشانی تهران همکاری‌های لازم را داشته باشند و در صورت وقوع هر حادثه‌ای با حفظ خونسردی و ترک محل مراتب را به اکیپ‌های مستقر و یا سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آتش نشانی عید فطر نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر