Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از وبدا، متن سید حسن هاشمی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله علی ما هدینا و له الشکر علی ما اولینا

عالیجنابان وزرای محترم بهداشت کشورهای اسلامی

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی در ماه ضیافت الهی، فرا رسیدن عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و عبادت خاضعانه وخالصانه پروردگار را حضورتان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایام پر برکت، فرصتی است ارزشمند برای مسلمانان تا امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.

در ایامی که کشورهای اسلامی با تهدیدات فراوانی مواجه هستند، همه ما باید در مسیر برادری و امنیت پایدار کشورهای اسلامی قدم برداشته تا به حول و قوه الهی ملت‌های مسلمان با قلبی سرشار از صلح و دوستی بر مشکلات و تهدیدهای سلامت جهانی فائق آیند.

سعادت و سرافرازی جنابعالی و مردم شریف آن کشور را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: عید فطر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: ۱۰ شرکت در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان مستقر هستند که از این تعداد سه شرکت دانش بنیان اند.

عین اللهی با اشاره به فعالیت دو واحد تحقیق و توسعه دارویی در پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: تعدادی از دارو‌های کمیاب و مورد نیاز و تخصصی کشور در سمنان تولید می‌شود که این امر باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است تصریح کرد: استان سمنان از نظر معادن وضعیت خوبی دارد که با توجه به این ظرفیت این استان و شرکت‌های تولید دارو می‌توانند در حوزه مواد اولیه دارویی نیز فعالیت نمایند.

وزیر بهداشت گفت: نزدیک به ۹۹ درصد دارو‌های مورد نیاز در کشور تولید می‌شود.

وزیر بهداشت گفت: شرکت‌های دانش بنیان در این استان از یک شرکت به چهار شرکت، واحد‌های فناور از هشت واحد به ۵۴ واحد و اختراعات از ۲۰ اختراع به ۳۰ اختراع افزایش یافته است.

عین اللهی افزود: اچ ایندکس فعالیت‌های پژوهشی نیز ۱۹ درصد رشد داشته است و امیدواریم با فعالیت پژوهشگران و اساتید دانشگاه در کشور در جهت تامین نیاز‌ها حرکت کنیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اجرای پویش سلامت کودکان زیر هفت سال در کشور خبر داد و گفت: غربالگری سلامت کودکان به منظور تامین سلامت جامعه در برنامه امسال قرار دارد و در قالب این طرح طبق برنامه اعلامی به مراکز بهداشتی در کشور کودکان از نظر سلامت کلی ارزیابی می‌شوند و در صورت نیاز به درمان به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.

وی گفت: اجرای این طرح تا یک ماه آینده در کشور آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • ببینید | سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات؛ عجب شوتی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی
  • هشدار امیرعبداللهیان به اسرائیل در رایزنی با همتایان خود
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها