Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اشتغال پایدار با رونق تولید داخلی گفت: ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات در ۲ هفته برای ۱۰ واحد اقتصادی پرداخت شده است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، محمود ربیعی در  پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌جاری اظهار داشت: منابع بانک‌های استان به 13 هزار میلیارد و 400 میلیون افزایش داشته که رشد 11 درصدی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌محوری دستگاه‌های اجرایی باید در سال 97 توسعه یابد و برنامه‌ریزی‌ها با هدف رشد اقتصادی، رونق تولید و افزایش اشتغال مدنظر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و کمک به صنایع داخلی از طرف بانک‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: به 25 واحد برای نوسازی و بازسازی 62 میلیارد تومان تا اکنون پرداخت شده که در این زمینه گلستان رتبه چهارم کشور را داراست.

ربیعی با اشاره به اینکه منابع استان 26 درصد افزایش یافته، افزود: نسبت منابع کل کشور که 20 درصد بوده که استان با 6 درصد افزایش از نرم کشوی جلوتر است.

وی با بیان اینکه مصارف استان 11.7 درصد افزایش داشته است، یادآور شد: تاپایان اردیبهشت رشد منابع نیز یک درصد بالا رفته است که تلاش مسئولان را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان تصریح کرد:تاکنون 252 طرح با درخواست تسهیلات 424 میلیارد تومان به بانک های عامل استان معرفی شده است و امیدواریم بانک‌ها همکاری لازم را در ارائه تسهیلات داشته باشند.

ربیعی با تاکید بر اینکه بانک‌ها قوانین در نظر گرفته شده را رعایت کنند افزود: یک‌هزار و 102میلیارد تومان در سال 96 و 97 به بنگاه‌های بزرگ و کوچک استان پرداخت شده که از این جهت گلستان رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی