Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@13:50:29 GMT

دلجوئی از خانواده مرزداران شهید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۲۹۳۲

دلجوئی از خانواده مرزداران شهید

رکناسردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی با خانواده مرزدار شهید «یوسف پیرایه» در روستای «فولادلوقویی» شهرستان بیله سوار و همچنین خانواده مرزدار شهید «محبوب قربانی» در روستای «جبه دار» استان اردبیل دیدار و از آنان دلجوئی کرد.

گفتنی است، هفته گذشته در شب شهادت حضرت علی‌(ع) حدود 20 نفر از اشرار از کشور عراق درصدد ورود به کشورمان از مرز سردشت برای ایجاد ناامنی و خدشه‌دار کردن آرامش و امنیت کشور بودند که با تلاش نیروهای مرزبانی کشورمان در این نقطه مرزی خسارات سنگینی متحمل شدند اما استوار یکم «یوسف پیرانه » و استوار یکم «محبوب قربانی» در این درگیری به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت خانواده قربانی مرزداران مرزبانی شهید عکس زن جوان حوادث تهران حوادث اخبار تهران دام فیلم مرد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام «جلال اعتماد» از شهدای حادثه هنگ مرزی بانه، فردا با حضور مردم و مسوولان در شهر دزج قروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز پانزدهم اردیبهشت پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز شانزدهم اردیبهشت رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز شانزدهم اردیبهشت ماه در شهر دزج شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 750546

دیگر خبرها

  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید مرزبانی در شهر قروه کردستان
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد