Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با اشاره به شهادت یک نیروی ناجا در درگیری مسلحانه در رامهرمز از تشییع پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد.

سرهنگ «علی قاسم‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آیین تشییع پیکر مطهر شهید «نوید حقیقت‌شناس» که حین انجام وظیفه در یک درگیری مسلحانه به شهادت رسید، امروز چهارشنبه(23 خرداد ماه) در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این آیین که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان برگزار شد، پیکر این شهید برای تشییع و خاکسپاری در زادگاهش رامهرمز به این شهرستان منتقل شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان یادآور شد: آئین تشییع و خاکسپاری شهید حقیقت‌شناس عصر امروز پس در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود.

 شهید حقیقت‌شناس یکشنبه هفته جاری حین انتقال متهمان از رامشیر به رامهرمز هدف شلیک گلوله برادر یکی از متهمان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به‌علت شدت جراحت‌های وارده به شهادت رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فرماندهی انتظامی معاون خوزستان شهید درگیری مسلحانه عکس زن جوان حوادث تهران حوادث اخبار تهران دام ایران فیلم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، پیکر مادر شهیدان گرگانی فردا شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور مردم مومن، متدین، متعهد و شهیدپرور مرکز استان گلستان تشییع خواهد شد.

براساس این اطلاعیه، پیکر حاجیه‌ خانم مازندرانی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از محل حسینیه عاشقان ثارالله گرگان و جوار شهید خوشنام تدفین شده در این محل (معراج شهدای گلستان) به سمت آرامگاه ابدی‌اش واقع در امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پس از طواف در بارگاه امامزاده عبدالله (ع) و اقامه نماز میت، در جوار فرزندان شهید و همسرش تدفین و به خاک سپرده خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده با خانواده این مرحومه و بازماندگان، مراسم سومین روز و گرامیداشت درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد ساعت ۱۴ تا ۱۶ همین روز (شنبه ۲۵ فروردین) در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت رسول (ص) امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

حاج «علیرضا بهمنی‌نژاد» پدر شهیدان بهمنی‌نژاد و همسر حاجیه خانم مازندرانی نیز روز ۱۱ آذر ماه سال گذشته در سن ۹۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

حجت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به برادر شهیدش پیوست.

همچنین هادی بهمنی‌نژاد برادر کوچکتر ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت گلوله به قلبش شهید شد.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی
  • ‌برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان اعلام شد