Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گزارشگران اعزامي صدا و سيما به روسيه همچنان براي حضور در مکان‌هاي مهم ورزشي مشکل دارند و کارت گزارشگري آنها صادر نشده است.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس به روسيه، تيم ملي فوتبال ايران امروز عصر مسکو را به سمت سن‌پترزبورگ ترک کرد و اين در حالي بود که گزارشگران اعزامي صدا و سيما براي تهيه گزارش از سفر تيم ملي با مشکلات زيادي مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنان حق ورود به مکان هاي ورزشي را ندارند و نمي‌توانند به صورت کاملا آزادانه به وظايف حرفه‌اي خود عمل کنند که دليل آن صادر نشدن کارت پوشش خبري از سوي فيفاست. 
* شماري از گزارشگران صدا و سيما در حال حاضر فقط مي‌توانند در مکان‌هاي عمومي که محل تجمع هواداران است حاضر شوند و از آنها گزارش تهيه کنند، اين در حالي است که صدا و سيما چند گزارشگر به مسکو اعزام کرده است، اما مشکل صدور کارت پوشش خبري آنها همچنان پابرجاست. 
* محمدرضا ساکت دبير فدراسيون فوتبال به همراه علي کفاشيان نايب رئيس اول در کنگره امروز فيفا شرکت کردند و در اين کنگره به جز تعيين ميزباني مسابقات جام جهاني 2026 مباحث مهم اقتصادي در فيفا مطرح شد. فيفا مدتهاست به دنبال توانمندسازي فدراسيون‌هاي عضو و خودکفايي مالي فوتبال است. 
* ملي‌پوشان ايران که امروز عازم سن‌پترزبورگ شدند، همگي از نظر روحي و ذهني در شرايطي بسيار مطلوبي قرار دارند. 
* برخي از هواداران ايران و مراکش در هتل‌هاي مشترک حضور دارند و اگرچه با هم کري‌خواني دارند، اما برخوردها و رفتارها بسيار دوستانه و صميمانه است و هواداران دو تيم بدون هيچ‌گونه مشکل و درگيري، فقط تيم‌هاي ملي کشورشان را حمايت مي‌کنند و هر دو طرف از پيروزي تيم‌شان سخن مي‌گويند. 
ديدار دو تيم روز جمعه ساعت 19:30 دقيقه در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار مي‌شود. 
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز شعار مقام معظم رهبری موضوع صنایع‌دستی را بیش از همه دربردارد، گفت: صنایع‌دستی اقتصادی کاملا وابسته به مردم است و می‌تواند شعار سال و فرامین رهبری را به طور خاص پوشش دهد.

او با تاکید بر اینکه حمایت از این حوزه خصوصا در زمینه صادرات مهم است، گفت: اگر در مباحث متعدد از حمایت‌های مالی و معنوی بتوانیم حمایت دولت و سایر دستگاه‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم به تحقق شعار سال کمک کنیم.

معاون صنایع‌دستی کشور با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش جزو مباحث مهم است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش را حمایت کنید تا بتوانیم با ارتقای جایگاه صنایع‌دستی جهش تولید را با مشارکت مردم رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد