Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@10:07:22 GMT

قراردادهای تجاری در قالب کنسرسیوم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۳۴۰۹

قراردادهای تجاری در قالب کنسرسیوم تمدید شد

به گزارش پارس نیوز، 

علی اصغر صلواتی با تاکید بر تدام جلسات کارگروه فاینانس به‌منظور سرعت بخشیدن به کارهای عملیاتی، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد بهره برداری از مترو کرج در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی با اشاره به پیگیری‌های این سازمان برای تمدید برخی مصوبه‌ها افزود: تمدید مصوبه‌ی شورای اقتصاد برای سال 97 توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تمدید قرارداد تجاری در قالب کنسرسیوم Citic+Sabir حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی، اضافه کرد: این در حالی است که با شرکتِ سیتیک به عنوان تامین کننده فاینانسِ خارجی نیز تعاملات مستمر صورت گرفته و در صورت اعمال حمایت‌های لازم برای تمدید و بروزرسانی مجوزها و مصوبات لازم، امکان پیشبرد فرآیندهای فاینانس با عاملیت بانک صنعت و معدن فراهم خواهد شد.

صلواتی اظهار داشت: به موجب موافقت و تصویب شورای‌شهر مبنی بر بهره‌گیری از تسهیلات چهار هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت برای اجرای فاز یکِ خط 2 ریلی کرج، نسبت به ارایه مستندات مورد نیاز به سازمان شهرداری‌ها اقدام شده است.

وی افزود: این موضوع هم اکنون در مرحله صدور تضامین 50 درصد دولتی برای سیر مراحل سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی است.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مترو اقتصاد سازمان حمل و نقل صنعت و معدن سازمان برنامه و بودجه امور اقتصادی و دارایی بانک مرکزی سازمان حمل و نقل شهرداری پارس قالب کنسرسیوم تجاری پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، مدیر مبارزه با آفات عمومی گفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

  معین با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد. وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

گفتنی است، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم