Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بیش از 50 کارگر شاغل در بخش های فضای سبز و سازمان آتش نشانی آبادان امروز با تجمع در مقابل ساختمان شهرداری این شهرخواستار پرداخت حقوق و مزایای عقب افتاده سه ماه خود شدند.

این کارگران گفتند: علاوه بر به تعویق افتادن سه ماه حقوق و مزایا، حق بیمه کارگران شهرداری به سازمان تامین اجتماعی نیز پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان افزودند: در تجمع قبلی به هر نفر از کارگران مبلغ جزیی پرداخت شد این درحالی است که بیشتر کارگران هزینه هایی همچون اقساط بانکی، اجاره منزل عقب افتاده دارند.

این کارگران گفتند: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر، پولی برای خرید نیازهای ضروری و خوشحال کردن خانواده های خود نداریم.

معاونت اداری و مالی شهرداری آبادان در این باره گفت: با تلاش انجام شده توانستیم بخشی از مطالبات آلایندگی هوا را از شرکت پالایش نفت آبادان به میزان 45 میلیارد ریال دریافت کنیم که حقوق پایه فروردین کارکنان شهرداری را پرداخت شد.

آرش در، افزود: با توجه به اینکه برخی از کارگران به دلیل داشتن اقساط عقب افتاده بانکی، حساب آنها بسته شده، حقوقی که به آنها پرداخت شده، از سوی بانک ها برداشت می شود.

وی از مسئولان بانک های عامل خواست با توجه به اوضاع اقتصادی و مشکلات مالی شهرداری، حساب های کارگران را مسدود نکنند.

معاونت اداری و مالی شهرداری آبادان گفت:با همکاری سازمان تامین اجتماعی و فرمانداری آبادان 100 نفر از کارکنان شهرداری بازنشسته می شوند و این امر باعث می شود که بخشی از مشکلات مالی شهرداری کاهش یابد.

انتهای پیام / د

تجمع روبروی ساختمان شهرداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجمع شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان امروز با تجمع مقابل سردر دانشگاه از خیزش ضد صهیونیستی دانشگاه ههای آمریکا و اروپا اعلام حمایت کردند.

آنان با حضور در یادمان شهدای گمنام این دانشگاه در آبادان بر توقف کشتار مردم غزه، حمایت از خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا و ادامه جنبش های ضد صهیونیستی تاکید کردند. 
اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد آبادان با تجمع در یادمان شهدای این دانشگاه انزجار خود را از رفتار وحشیانه پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان و اساتید این کشور ابراز و اعلام کردند حکومت آمریکا بر خلاف شعار دموکراسی و آزادی‌های خود تحمل هیچ حرف مخالفی را ندارد هر مخالفتی را به شدت سرکوب می‌کند.
آنان همچنین حمایت قاطع خود را از مقاومت فلسطین اعلام کردند و گفتند: در مبارزه با صهیونیسم جهانی در کنار ملت مظلوم فلسطین هستیم تا پای جان از آنان حمایت می‌کنیم.

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا نسبت به اساتید و دانشجویان معترض آمریکایی و نیز جنایت‌های اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

تجمعات ضد صهیونیستی دانشجویان پیشتر نیز در دانشگاه‌های نفت و علوم پزشکی آبادان و علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • موعود شمخانی کیست؟