Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

یک رسانه صهیونیستی مدعی شده است که «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس قصد دارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را هم گروه «تروریستی» اعلام کند.

یک مقام ارشد حزب محافظه کار انگلیس  به نشریه «جوئیش کرونیکل» گفته است که وزیر کشور انگلیس  با استفاده از قدرت‌ موجود در قانون مبارزه با تروریسم، شاخه سیاسی حزب‌الله را غیرقانونی اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شاخه نظامی حزب‌الله از سال 2008 به این سو از سوی اتحادیه اروپا یک گروه تروریستی شناخته شده و عضویت و حمایت از آن یک جرم جدی تلقی می شود.

این عضو حزب محافظه کار انگلیس در ادامه گفت که  ساجد جاوید شخص بسیار متفاوتی نسبت به «آمبر راد» وزیر کشور قبلی انگلیس است که بارها نسبت به اقدام علیه حزب الله صحبت کرده بود، اما هیچ کاری انجام نداد.

این رسانه در ادامه به نامه شهردار لندن در ماه آوریل به وزیر کشور سابق انگلیس برای ممنوعیت تظاهرات حزب الله در این شهر اشاره کرد.

جوئیش کرونیکل در ادامه نوشت که پرچم‌های حزب الله لبنان یکشنبه هفته جاری در مراسم روز جهانی قدس در لندن برافراشته شدند و یکی از سخنگویان آن در این مراسم اعلام کرد که حیات اسرائیل به شمارش افتاده و باید از نقشه محو شود.

این در حالی است که برگزاری راهپیمایی روز قدس در پایتخت انگلیس و به اهتزاز درآمدن پرچم‌های جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان در این راهپیمایی، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت به طوری‌که روزنامه «جروزالم پست» چاپ سرزمین‌های اشغالی نیز با ابراز عصبانیت و نارضایتی از برافراشته شدن پرچم‌های حزب‌الله در قلب انگلیس، نوشت که این مسئله به خاطر حفره قانونی در آیین‌نامه شهرداری لندن است که شاخه نظامی حزب‌الله را تروریستی می‌داند اما شاخه سیاسی آن را نه.به نوشته این منبع خبری، بعد از برپایی این مراسم در لندن «جون رایان» از اعضای مجلس انگلیس و رئیس گروه «دوستی با اسرائیل» وابسته به حزب کار این کشور در نامه‌ای به ساجد جاوید با ابراز تاسف از برپایی این مراسم در لندن گفت که وزارت کشور هشدارهای مکرر مطرح شده توسط نمایندگان مجلس و شهردار لندن در سال گذشته را نادیده گرفته است. وی حتی جلسه فوری با وزیر کشور را خواستار شده است.

 لابی‌ها و گروه‌های حامی رژیم صهیونیستی نیز تظاهرات کوچکی را در اعتراض به راهپیمایی گسترده قدس در لندن و اهتزاز پرچم‌های حزب‌الله و همچنین حمایت از اسرائیل در مقابل سفارتخانه عربستان سعودی برپا کردند.

گفته می‌شود انتخاب سفارتخانه عربستان سعودی در انگلیس به عنوان مکان تجمع حامیان رژیم صهیونیستی به خاطر «افزایش حمایت ریاض از تل‌آویو» بوده و این مسئله علاوه بر منزوی کردن فلسطینیان، چراغ سبزی به صهیونیست‌ها برای ادامه اشغالگری و جنایات خود است.

تل‌آویو سال‌هاست که به کشورهای اروپایی فشار می‌آورد تا به تفکیک میان شاخه سیاسی و نظامی حزب‌الله پایان داده و کلیت این گروه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند. این فشار از زمان روی کار آمدن دولت «دونالد ترامپ» در آمریکا افزایش یافته است. گفته می‌شود تروریستی اعلام شدن حزب‌الله یکی از خواسته‌های واشنگتن از بروکسل در جریان مذاکرات طرفین درباره ایران بوده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر کشور قانون اتحادیه اروپا جرم حزب الله لندن روز قدس پایتخت خشم قلب شهرداری نمایندگان مجلس رژیم صهیونیستی عربستان سعودی عربستان کشورهای اروپایی دولت واشنگتن ایران انگلیس حزب الله رسانه لبنان وزارت کشور پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت

مطالعه‌ای که توسط واحد تحقیقات صلح سبز انجام شد، استفاده از عبارات نژادپرستانه و ضد اسلامی علیه صادق خان، شهردار مسلمان لندن را در گروه‌های فیسبوکی که توسط مقامات و اعضای حزب محافظه‌کار انگلیس اداره می‌شوند، فاش کرد.

بنابر گزارش آناتولی، بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه روزنامه بریتانیایی گاردین منتشر کرد، این واحد تحقیقاتی ۳۶ گروه فیس بوک را که از سیاست‌های صادق خان وابسته به حزب کارگر انتقاد می‌کردند، مورد بررسی قرار داد.

این مطالعه نشان داد که سیاست اعمال عوارض روزانه بر خودرو‌های پر آلایندگی در لندن بیشترین انتقاد را در بین این گروه‌ها دارد. در برخی از این گروه‌ها پست‌هایی را به اشتراک گذاشته بودند که صادق خان را به دوست داشتن تروریسم و فروش لندن به اسلامگرایان متهم می‌کرد.

پست دیگری درباره خان نوشته بود که نیرو‌های تاریکی که پرنسس دایانا را نابود کردند ممکن است این انگل حریص را نیز نابود کنند (اشاره به خان).

تحقیقات صلح سبز به نقل از پستی که در فیس‌بوک آمده بود، نوشت: خان با یک خیزش مردمی بزرگ روبرو خواهد شد و شاهد زمان‌هایی خواهیم بود که مسلمانان نتوانند در خیابان‌ها راه بروند.

صادق خان به نوبه خود به روزنامه گاردین اهمیت این موضوع را برای خود، خانواده‌اش و امنیت کارکنان شهرداری لندن بیان کرد. او گفت که حزبش از این گروه‌ها به پلیس شکایت کرده است.

اگرچه حزب محافظه کار در این مورد اظهار نظری نکرد، اما سخنگویی که نامش فاش نشد تأیید کرد که آن‌ها به وضوح تمام اشکال سخنان تبعیض آمیز را محکوم می‌کنند و خشونت را ترویج یا تحریک نمی‌کنند و آن را نادیده نمی‌گیرند.

صلح سبز یک سازمان غیردولتی زیست محیطی جهانی است که دفاتری در بسیاری از کشور‌های جهان دارد و یک نهاد هماهنگی بین المللی در آمستردام هلند دارد. هدف این سازمان این است که اطمینان حاصل شود که زمین قادر به تغذیه موجودات زنده با همه تنوع آن‌ها است. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • خواب جدید داعش برای طرفداران ؛ به افغانستان بیایید !
  • اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک