Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی وای فای با مخابرات یزد اظهار داشت: شهر یزد با توجه به اینکه به جرگه شهرهای جهانی پیوسته، نیازمند زیرساخت های توسعه ای است.

وی افزود: در همین راستا در هشت نقطه از شهر یزد زیرساخت های توسعه ای ایجاد می شود.

جمالی نژاد با تاکید بر ضرورت همراهی دستگاه های مختلف در این زمینه عنوان کرد: در بین دستگاه های مختلف، تعامل مخابرات استان یزد با شهرداری خوب و مؤثر بوده و ارتباطات مشترک متعددی در طول سال‌های اخیر با شهرداری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یزد با اشاره به عقد تفاهمنامه با شرکت مخابرات استان یزد عنوان کرد: یکی از اقدامات ارزشمندی که امروز در حال تفاهم هستیم، بهره‌مندی بوستان‌های بزرگ شهر یزد و پایانه مسافربری به وای فای اول است که این اقدام در راستای شهر هوشمند انجام می شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه با یک شهر هوشمند حمل‌ونقل کمتر و ترافیک کمتری را شاهد خواهیم بود، افزود: شهر هوشمند به مردم کمک می‌کند تا مردم به شهرداری شیشه‌ای و شفاف برسند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر شهر یزد به دوران طلایی نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: رابطه دوستانه و صمیمی مدیریت دستگاه‌های مختلف شهر یزد نمونه بارزی از مدیریت هماهنگی شهری در استان یزد است.

شهرار یزد یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک کل بافت تاریخی و جهانی شهر یزد با همکاری شرکت مخابرات استان، برای بهره‌برداری هر چه ‌بهتر و بیشتر گردشگران به وای فای شهری تجهیز می‌شود.

در این نشست شهرداری و شرکت مخابرات یزد با یکدیگر تفاهمنامه همکاری برای راه اندازی وای فای در هشت نقطه شهر امضا کردند.

کد خبر 4320691

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری يزد یزد راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی شهرکرد ماه مبارك رمضان شیراز مشهد روز جهانی قدس گرگان یاسوج خرم آباد شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: هزار میلیارد تومان بودجه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری تعریف شده است.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پیش‌بینی پروژه‌های متعدد در حوزه سیما و منظر و فضای سبز شهر قم، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ بهره‌برداری از شهربازی قدیمی قم یعنی شهربازی بوستان فدک را خواهیم داشت که با وجود محدودیت‌های مختلف به ثمر رسید.

وی با اشاره به تعیین اهداف متعدد برای اجرای پروژه‌های شهری افزود: باغ گیاه شناسی شهر قم که یک طرح علمی و تفریحی است در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه‌های تفریحی مثل باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش‌خانه بزرگ شهر قم که در بوستان علوی در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: یک دهکده قدیمی این دم‌نوش‌خانه بازسازی شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به این مکان با گیاهان دارویی آشنا شوند و از دمنوش ها یا غذاهای این گیاهان استفاده کنند.

جوادیان با بیان اینکه بودجه سازمان سیما منظر و فضاسازی در شهر قم برای سال جدید حدود هزار میلیارد تومان است، گفت: تکمیل فازهای بعدی بوستان هزار هکتاری و اجرای پروژه زیپ لاین یا پل معلق بوستان هزار هکتاری از جمله پروژه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نورپردازی میادین اصلی شهر قم از جمله میدان جهاد و میدان آزادگان، افزود: از اقدامات شاخص در سال ۱۴۰۳ که از سال ۱۴۰۲ شروع شده، ساماندهی ورودی‌های شهر قم است.

کد خبر 744773

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • سرانه ۳۱ مترمربعی فضای سبز در منطقه چهار شهر قم
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته