Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@09:52:16 GMT

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۳۷۲۷

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد منصوب شد

قدس انلاین : شهردار مشهد در حکمی سیدمهدی حسینی‌پویا را به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد منصوب کرد.

شهردار مشهد در حکمی سیدمهدی حسینی‌پویا را به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد منصوب کرد. به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، در حکم قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد، خطاب به حسینی‌پویا آمده است: «نظر به شایستگی، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حمل‌ونقل و ترافیک، به موجب این حکم به سمت مدیرعامل سازمان و عضو هیأت مدیره سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد مقدس منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان بالقوه مجموعه پر تلاش شهرداری و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، در جهت تحقق توسعه پایدار و فراهم نمودن محیط زیستی آرام و پاک، ساماندهی و روان‌سازی ترافیک، ارتقاء ایمنی تردد و جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌ها گام‌های اساسی برداشته شود. تحقق چشم‌اندازِ «شهر هوشمند» و «شهرداری شهروند محور» و اهتمام ویژه در جهت تسهیل امور مجاوران و زائران امام هشتم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مورد انتظار است. توفیق جنابعالی را در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.» همچنین با حکم جداگانه‌ای از سوی قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد، علی‌اصغر نیشابوری که از سال 1394 تاکنون مدیرعاملی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد را عهده‌دار بود به عنوان مشاور حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد منصوب شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتوبوسرانی اتوبوسرانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مدیریت کارخانه باشگاه سایپا تصمیم گرفت تا مهدی حسین‌پور را از سمت مدیرععاملی باشگاه فرهنگی ورزشی خود بردارد و مدیرعامل جدیدی را منصوب کند.

با پیگیری‌های خبرنگار آنا از باشگاه سایپا، محمد محمدی که در سابقه مدیریتی وی، معاونت باشگاه پرسپولیس دیده می‌شود به عنوان مدیرعامل جدید خودروسازان منصوب شد. امروز عوامل کارخانه سایپا با محمدی تماس گرفته و وی را در جریان این انتصاب قرار دادند. محمدی نیز این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها روز اول فروردین با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به باغ رضوان بیایند
  • رسیدگی ️به ۱۵۸ پرونده تخلف در کمیته انضباطی اتوبوسرانی قزوین
  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • ۵۵ خط اتوبوسرانی در غرب تهران جان دوباره گرفت
  • فعالیت اتوبوس‌های BRT تبریز از سر گرفته شد
  • خدمات رسانی اتوبوس‌های بخش خصوصی در مسیر بی.آر.تی تبریز
  • افزایش ساعت خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز ۲۹ اسفند و اول فروردین
  • سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری بجنورد منصوب شد