Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@19:39:17 GMT

جدیدترین گوشی هواوی با نمایشگر اولد می آید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۳۸۸۵

جدیدترین گوشی هواوی با نمایشگر اولد می آید

گزارش های منتشر شده نشان می دهد نسل بعدی پرچمدار شرکت چینی هواوی قرار است اوایل پاییز سال جاری رونمایی شود، از صفحه نمایش و پنل های اولدی که سامسونگ تولید می کند، بهره ببرد و بدین منظور، سفارش ساخت پنل های اولد را به سامسونگ داده است تا بتواند در کند.

ایران آنلاین /به گزارش GSMArena، سامسونگ تعدادی از نمونه های آزمایشی از پنل های اولد را در اختیار هواوی قرار داده است تا این شرکت چینی بتواند با انتخاب درست از میان گزینه های موجود، پرچمدار آتی و بعدی خود را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین انتظار می رود سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی خط تولید انبوه خود را برای تولید پنل های اولد هواوی میت ۲۰ پرو رسما آغاز کند.

هرچند که هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی مبنی بر اینکه دقیقا کدامیک از پرچمداران هواوی قرار است به پنل های اولد مجهز شوند، در دسترس نیست اما محتمل ترین گزینه به باور خیل عظیمی از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی، همان هواوی میت ۲۰ پرو است.

قرار است هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در اکتبر سال جاری میلادی رونمایی شود. نمایشگر میت ۲۰ نیز ۶.۱ اینچی و هم‌اندازه‌ پی ۲۰ پرو خواهد بود و میت ۲۰ پرو ابعادی بزرگ‌تر و احتمالا ۶.۹ اینچی خواهد داشت.

البته پنل های اولد محدودیت های قیمتی برای تولیدکنندگان موبایل ایجاد می کنند چراکه از قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر نمایشگرها همچون ال سی دی برخوردارند بنابراین سازندگان گوشی های هوشمند باید مساله قیمت تمام شده برای خود و کاربران را نیز در نظر داشته باشند. 

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است