Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@15:54:22 GMT

حق سکونت ...!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۳۹۰۵

حق سکونت ...!

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مرد جوان در حالی که بیان می کرد در این شهر غریب کسی را ندارم تا سنگ صبورم باشد و از متلاشی شدن زندگی ام جلوگیری کند، به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری گفت: 27 سال قبل در یکی از شهرهای زیبا و بندری جنوب کشور دیده به جهان گشودم.


پدرم خیاط بود و در مغازه کوچکش تار و پود عشق و زندگی را به هم می دوخت تا ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم که اوقات فراغت را در کنار پدرم می گذراندم آرام آرام به شغل خیاطی علاقه مند شدم و در کنار تحصیل به پدرم نیز کمک می کردم به همین خاطر شغل پدر را پیشه کردم و زمانی در مقطع متوسطه تحصیلاتم را به پایان رساندم که یک خیاط حرفه ای شده بودم.


وقتی دفترچه اعزام به خدمت را گرفتم فهمیدم که باید دوران سربازی را در مشهد سپری کنم این گونه بود که کوله بار سفر را بستم و برای گذراندن خدمت سربازی عازم مشهد شدم. مدتی بعد با چند تن دیگر از هم خدمتی هایم که از شهرهای مختلف کشور بودند دوست شدم و اوقات بیکاری را با آن ها به تفریح و گشت و گذار در مناطق ییلاقی حاشیه شهر می پرداختم تا این که در یکی از روزهای تعطیلی وقتی به منطقه طرقبه رفته بودیم عاشق نگاه های جذاب دختری شدم که دیگر نمی توانستم چشم از او بردارم. از آن روز به بعد ارتباط تلفنی و ملاقات های گاه و بی گاه من و «آیدا» آغاز شد.


دیگر به او دل باخته بودم که خدمت سربازی ام به پایان رسید. همه دوستانم از این موضوع خوشحال شدند اما من نگران دوری از آیدا بودم. ماجرای ازدواج با آیدا را با خانواده ام در میان گذاشتم اما آن ها به شدت با این ازدواج مخالفت کردند. با وجود این، چشم و گوشم را بستم و پای سفره عقد نشستم.


شرط اصلی آیدا این بود که من در مشهد ساکن شوم چرا که تحمل دوری از خانواده اش را ندارد من هم حق سکونت را به او دادم و بدین ترتیب زندگی مشترک ما در حالی آغاز شد که نمی توانستم شغل مناسبی داشته باشم. مشکل مالی آن قدر زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده بود که به ناچار برای تامین آینده پسر کوچکم به کارگری روی آوردم اما باز هم دست خالی به خانه بازمی گشتم.


تا این که به پیشنهاد پدرم تصمیم گرفتم تا با زندگی در جنوب کشور کنار پدرم مشغول کار شوم اما آیدا از این موضوع بسیار عصبانی شد و پسر 2.5 ساله ام را از شدت خشم به زمین انداخت.
این موضوع درحالی به درگیری بین ما انجامید که آیدا فرزندمان را برای انتقام از من به شدت کتک می زد. در این شرایط پسرم را نزد خانواده ام بردم و برای راضی کردن همسرم به مشهد بازگشتم ولی برادران آیدا به خاطر این کار مرا هدف ضرب و جرح قرار دادند و ...
من زندگی ام را دوست دارم اما ...

خراسان

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امضا عاشق مشهد ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کرده و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطر شأن کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 6086592

دیگر خبرها

  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد