Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره آسیب دیدگی طاها شریعتی در تمرینات سایپا و احتمال دوری شش ماهه او از میادین فوتبال بیان کرد:  طاها شریعتی در تمرین روز گذشته سایپا از ناحیه آشیل پا دچار آسیب دیدگی شد و امروز(چهارشنبه) هم جراحی کرد اما اینکه او چه مدتی از میادین دور است تاکنون مشخص نشده است و باید پزشکان سایپا درمورد این موضوع اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بعید می دانم این آسیب دیدگی  6 ماه طول بکشد.

او درمورد نحوه فسخ قرارداد اللهیار صیادمنش با باشگاه استقلال تهران گفت: صیادمنش سه سال دیگر با ما قرارداد دارد اما درباره این ادعای برخی مدیران باشگاه استقلال مبنی بر اینکه او با دراختیار داشتن برگه فسخ قرارداد با این تیم امضاء کرده است باید بگویم زمانیکه قرار شد اللهیار برای مذاکره با تیم گالاتاسرای ترکیه به این کشور سفر کند، برگه ای را به امضاء رساندیم که اگر او با آن تیم به توافق نرسید باید به سایپا بازگردد. بنابراین فسخ قرارداد اللهیار با سایپا وجاهتی ندارد و استقلال نمی تواند این بازیکن را جذب کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: من این موضوع را در جلسه ای که با رضا افتخاری و عباس ملکی هم داشتم به آنها اطلاع دادم و مطمئن باشید بحث قرارداد صیادمنش با استقلال را پس از تعطیلات عید فطر در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره آسیب دیدگی شریعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند