Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بدون انتشار نام، مکان و محل مرگ، از کشته شدن ۴ مأمور خود در خلال مأموریت‌های سال ۲۰۱۷ خبر داد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که به ازای کشته شدن هر یک از نیروهایش، یک ستاره بر روی دیواری در مقر اصلی این سازمان حک می‌کند، دیروز (سه‌شنبه) ۴ ستاره جدید روی دیوار حک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنطور که در بیانیه سیا آمده، این ستاره‌ها به یاد ۴ مأموری که سال گذشته میلادی در حین انجام وظیفه کشته شده‌اند، بر روی این دیوار نقش بسته است.

در بیانیه سیا آمده که این ستاره‌ها به یاد کسانی حک شده که «برای عموم از روی نام و شرایط مرگشان، شناخته نمی‌شوند، چون این امری طبقه‌بندی شده است.»





در حال حاضر بر روی این دیوار، ۱۲۹ ستاره نقش بسته که نشان‌دهنده کشته شدن همین تعداد مأمور اطلاعاتی آمریکایی از ابتدای تأسیس سیا در سال ۱۹۴۷ تاکنون است.

آنطور که در بیانیه «جینا هاسپل» رئیس سیا آمده، به خانواده مأموران کشته‌شده سیا، یک ستاره ساخته شده از سنگ مرمر داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیا آمریکا کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم

 احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • وزیر کشور: با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • ببینید | تشریح مأموریت هیأت بلندپایه امنیتی ایران در اجلاس سن‌ پترزبورگ
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • مرمت با کاهگل عامل ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران