Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:35:39 GMT

استقرار سامانه موشکی پانتسیر-۱ سوریه در نزدیک جولان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۴۵۱۸

ارتش سوریه سامانه‌های دفاع موشکی " پانتسیر-۱" را در خط ترسیم شده بین نیروهای سوریه و رژیم صهیونیستی در بلندیهای اشغالی جولان مستقر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه "وطن" سوریه به نقل از یک منبع نظامی گفت: سامانه های " پانتسیر-۱" در استان القنیطره مستقر شد که هدف از آن آمادگی برای عملیات هجومی گسترده به عناصر مسلح مستقر در جنوب سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع به تعداد سامانه های مستقر شده در این منطقه اشاره‌ای نکرد.

استقرار این سامانه ها هشداری برای رژیم صهیونیستی است که اگر برای مانع تراشی در کار نیروهای ارتش سوریه علیه عناصر مسلح وارد عمل شود، با واکنش روبرو خواهد شد.

۴ کشته در جدیدترین حمله ائتلاف آمریکایی به "حسکه" سوریه

جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی با تداوم حمله خود به ریف جنوبی شهر حسکه سوریه، چهار غیرنظامی را به قتل رساندند.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا به بهانه جنگ با گروه تروریستی داعش به حمله خود به روستاها و شهرکهای ریف جنوبی شهر حسکه ادامه دادند که به جان باختن چهار غیرنظامی در روستای الحردان و زخمی شدن یک زن منجر شد.

منابع محلی در گفت وگو با سانا ضمن اعلام این خبر افزود: در این حملات خسارتهای زیادی به خانه های مردم و دارایی آنها وارد شد.

ائتلاف آمریکایی روز گذشته نیز در روستای تل الشایر در جنوب شرقی شهر حسکه مرتکب جنایت شد که به جان باختن و زخمی شدن ۱۴ غیرنظامی عضو یک خانواده منجر شد.

در طول روزهای اخیر، ائتلاف آمریکایی سه جنایت در روستاهای خویبیره و تل الشایر و جزاع در منطقه الشدادی در ریف جنوبی حسکه مرتکب شد که به جان باختن و زخمی شدن بیش از ۴۲غیرنظامی منجر شد که اکثر آنها زن و کودک هستند.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

گردان‌های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهرک عسقلان، سدیروت و سایر شهرک‌های غلاف غزه را با موشک در واکنش به جنایت‌های اشغالگران در حق مردم غزه هدف قرار داده است.

طبق گزارش المیادین، مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با نیرو‌های اشغالگر فلسطین در غزه ادامه داده و آنها را در تمام محور‌های جنگ به ویژه مناطق مرکزی نوار غزه هدف قرار می‌دهد.

درحالی که امروز (جمعه) جنگ غزه وارد صد و نود و ششمین روز خود شد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی شهر رفح را هدف قرار داد.همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی با اینکه بیش از ۶ ماه است نوار غزه را هدف شنیع‌ترین حملات خود قرار داده است هنوز به هیچ کدام از اهدافش درباره جنگ غزه دست نیافته است.

نشست واشنگتن و تل آویو درباره رفح

در این راستا کاخ سفید اعلام کرد نشستی مجازی میان طرف‌های آمریکایی و صهیونیستی درباره موضوع رفح برگزار شد.

در این نشست جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و رون درمر، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی و چند مقام دیگر آمریکایی و صهیونیستی حضور داشتند.

مقامات آمریکایی در این نشست درباره نگرانی نسبت به عملیات زمینی در رفح صحبت کردند.طرف صهیونیستی نیز موافقت کرد که نگرانی‌های واشنگتن درباره رفح را درنظر بگیرد و مذاکرات بیشتری انجام دهد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند
  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • (ویدئو) استقرار کروز‌های ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • ببینید | روایت رفیق دوست از درخواست موشکی ایران از سوریه و لیبی؛ نقش آیت‌الله هاشمی چه بود؟
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا