Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ جانشین ستاد کل نیروهای مسلح یمن اعلام کرد تحولات جدیدی در همه جبهه ها رخ داده است و شاهد تغییر در برنامه عملیات همه جبهه ها هستیم. تعهد می دهیم مزدوران و متجاوزانی که وارد جبهه ساحل غربی و صحرای تهامه شده اند سالم از این مناطق خارج نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستاوردهای بزرگی در جبهه تهامه حاصل شده که باعث افتخار هر یمنی، مسلمان و صاحب عقلی است. ما نیروهایی در اختیار داریم که به وظیفه و مأموریت خود ایمان دارند و این همان سطح بالای روحیه و معنویات است که عزم و اراده ملت ها بر اساس آن بنیان گذاشته می شود.   وزیر دفاع یمن: خون شهید صماد که در حدیده به شهادت رسید هرگز به هدر نخواهد رفت   سرتیپ محمد العاطفی وزیر دفاع یمن اعلام کرد سطح بالای معنویات و روحیه فرزندان حدیده باعث افتخار و سربلندی است. ما از همه ساکنان ساحل غربی و منطقه تهامة به خاطر دفاع جانانه، روحیه بالا و اعتماد به نفس عالی تشکر می کنیم.
وی افزود: خون شهید صالح صماد که در حدیده به شهادت رسید هرگز به هدر نخواهد رفت و هر کسی که خون شهید صماد و سایر شهدا را فراموش کند یمنی نیست. با همه توان از یمن دفاع خواهیم کرد و به اذن خداوند متعال پیروز خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن ستاد کل نیروهای مسلح وزير دفاع صالح صماد حديده ساحل غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد