Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم ملی فوتبال ایران امروز عصر مسکو را به سمت سن‌پترزبورگ ترک کرد و این در حالی بود که گزارشگران اعزامی صدا و سیما برای تهیه گزارش از سفر تیم ملی با مشکلات زیادی مواجه شدند. آنها همچنان حق ورود به مکان های ورزشی را ندارند و نمی‌توانند به صورت کاملا آزادانه به وظایف حرفه‌ای خود عمل کنند که دلیل آن صادر نشدن کارت پوشش خبری از سوی فیفاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* شماری از گزارشگران صدا و سیما در حال حاضر فقط می‌توانند در مکان‌های عمومی که محل تجمع هواداران است حاضر شوند و از آنها گزارش تهیه کنند، این در حالی است که صدا و سیما چند گزارشگر به مسکو اعزام کرده است، اما مشکل صدور کارت پوشش خبری آنها همچنان پابرجاست. 

* محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون فوتبال به همراه علی کفاشیان نایب رئیس اول در کنگره امروز فیفا شرکت کردند و در این کنگره به جز تعیین میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ مباحث مهم اقتصادی در فیفا مطرح شد. فیفا مدتهاست به دنبال توانمندسازی فدراسیون‌های عضو و خودکفایی مالی فوتبال است. 

* ملی‌پوشان ایران که امروز عازم سن‌پترزبورگ شدند، همگی از نظر روحی و ذهنی در شرایطی بسیار مطلوبی قرار دارند. 

* برخی از هواداران ایران و مراکش در هتل‌های مشترک حضور دارند و اگرچه با هم کری‌خوانی دارند، اما برخوردها و رفتارها بسیار دوستانه و صمیمانه است و هواداران دو تیم بدون هیچ‌گونه مشکل و درگیری، فقط تیم‌های ملی کشورشان را حمایت می‌کنند و هر دو طرف از پیروزی تیم‌شان سخن می‌گویند. 

دیدار دو تیم روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!