Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در پی انتشار انتقاداتی در فضای مجازی و برخی از سایت‌ها به خالی بودن جای زنان بر روی دیوارنگاره مرتبط با جام جهانی در میدان ولیعصر تهران، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از سازمان زیباسازی شهرداری تهران خواست که نسبت به اصلاح بنر دیوارنگاره میدان ولیعصر اقدام کند.

زهرا نژادبهرام ، با اشاره به جای خالی زنان در دیوارنگاره میدان ولیعصر گفت: در این دیوارنگاره تصویر همه قومیت‌ها به نشانه اتحاد در جام جهانی است؛ اما متاسفانه تصویر زنان در این دیوارنگاره خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اتفاق بدی است که در تصاویر شهری زنان به عنوان نیمی از جامعه یادمان برود، افزود: جای نگرانی است که در شهر، تصاویر تک جنسیتی منتشر شود و نیمی از جمعیت جامعه یعنی زنان فراموش شوند.

نژادبهرام با اشاره به فعالیتهای متنوع سازمان زیباسازی، آنها را ارزشمند و خوب ارزیابی کرد و افزود: یادمان نرفته که سازمان زیباسازی به مناسبت روز زن، تصاویر مشاهیر زن را در شهر منتشر کرد؛ اما جای خالی زنان در دیوارنگاره میدان ولیعصر قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه باید کارگروه راهبردی برای نظارت ایجاد شود، ادامه داد: سازمان زیباسازی می بایست هرچه سریعتر نسبت به اصلاح این تابلو اقدام کند و یا این دیوار نگاره را بردارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: زنان بیلبورد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار تمساح با دست خالی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 28 یک شکارچی حرفه‌ای در فلوریدا تمساح بزرگی که باعث وحشت شهروندان آمریکایی شده بود را با دست خالی شکار و مهار کرد. این لحظات دلهره آور را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم