Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در برنامه گفتگوی ویژه خبری 23 خردادماه با بیان اینکه برنامه کاهش فقر مطلق و توسعه اشتغال در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد, اظهار کرد: خوشبختانه در راستای کاهش فقر مطلق هماهنگی‌های خوبی بین دستگاه‌های حمایتی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه براساس لایحه مساعدت اجتماعی ۱۷ برنامه را به صورت مشخص دنبال می‌کنیم تا اشخاصی که توانایی اداره امور خود را ندارند, بتوانند به سطح زندگی مطلوب دست پیدا کنند، افزود: هدفمند سازی این برنامه شامل مسائلی همچون سبد غذایی، زنان بی سرپرست، معلولان،کودکان، بیماران مزمن, سالمندان و..‌. می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار است به صورت متوسط یک وعده غذای گرم برای ۲۴۰ هزار نفر در نظر گرفته شود، تصریح کرد: براساس برآوردهای سال ۹۶ کودکانی که دچار عارضه سوءتغذیه هستند؛ مورد پوشش قرار خواهند گرفت.

ربیعی با اشاره به اینکه برای خانواده‌های دارای معلول نیز مسکن پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: دولت امسال در راستای توانمندسازی افراد برنامه‌های مختلفی دارد؛ چرا که قرار  است مستمری مددجویان افزایش پیدا کند و با ۷ هزار میلیارد تومان بودجه جدید افراد بیشتری تحت حمایت قرار بگیرند.

ادامه دارد..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی گفتگوی ویژه خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان