Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@08:24:03 GMT

حسین 17 ساله هستم و با مادرم مواد می کشم!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۶۲۷۶

حوادث رکنا: پسر ولگرد وقتی دستگیر شد راز شومی را فاش کرد.

هیچ گاه درهای خوشبختی به روی من گشوده نشد و همیشه از آسایش و لذت زندگی محروم بودم. 17 بهار از عمرم در حالی چون باد خزان گذشت که نتوانستم حتی برای یک لحظه طعم طراوت و شیرینی زندگی را بچشم تا این که شیوه های سرقت را از یک دزد ناشناس آموختم و پس از آن که معتاد شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. 

نوجوان 17 ساله ای به نام حسین که به اتهام ولگردی در خیابان دستگیر شده بود در حالی که به زندگی تاریک و پر از فراز و فرود خود می اندیشید، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری  گفت: 6 ساله بودم که متوجه اعتیاد پدر و مادرم شدم مادرم فردی عصبانی و پرخاشگر بود اما خشم او زمانی شدت می گرفت که دیرتر به مواد مخدر Drugs دسترسی پیدا می کرد در این لحظات عصبانیت او قابل توصیف نبود و من سعی می کردم از کنار او فرار Escape کنم تا مرا کتک نزند مادرم مدام در حال نزاع با پدر و یا همسایه ها بود به همین خاطر هم هیچ کس به خانه ما رفت و آمد نداشت. زندگی ما به همین ترتیب سپری می شد تا این که پدرم به جرم Crime حمل مواد مخدر دستگیر و زندانی Prisoner شد. آن زمان مادرم سومین برادرم را باردار بود و اوضاع اقتصادی ما هر روز بدتر می شد این در حالی بود که به خاطر گرانی مواد مخدر سنتی مصرف شیشه را آغاز کرده بود تا برای هر بار مصرف هزینه کمتری بپردازد او هزینه های مواد مخدر را با کارگری در منزل مردم تامین می کرد اما استفاده او از مواد مخدر صنعتی موجب شد برادرم با نقص عضو به دنیا بیاید و به همین خاطر نیز در 15 روزگی فوت کرد آن زمان من 9 سال بیشتر نداشتم و بیشتر اوقات را در کوچه و خیابان و با کودکان هم سن و سال خودم مشغول بازی بودم به طوری که حتی برای ناهار هم به منزل نمی رفتم چون می دانستم مادرم در خانه نیست و یا حوصله غذا درست کردن ندارد واغلب توسط همسایگان تغذیه می شدم تا این که روزی هنگام بازی در خیابان مردی را در حال سرقت Stealing سیم و کابل دیدم او از من خواست تا کمکش کنم و بدین ترتیب در کنار آن دزد The Thief ناشناس شیوه های سرقت و فروش اموال مسروقه را آموختم. مدتی بعد به خاطر سرقت کابل های مسی از مقابل ساختمان در حال احداث دستگیر و روانه کانون اصلاح و تربیت شدم از آن جا نیز مرا به بهزیستی منتقل کردند ولی مدتی بعد پدربزرگم که او نیز معتاد Addicted بود به سراغم آمد و مرا از بهزیستی تحویل گرفت او مرا به شدت تنبیه کرد به طوری که با ضربه آجر پایم را شکست. حدود یک سال بعد وقتی از قسمت بار خودروی وانت سقوط Fall کردم و سرم آسیب دید به پیشنهاد دایی ام مصرف شیشه را آغاز کردم. 16 ساله بودم که پدربزرگم مرا با خود به پاتوق معتادان می برد و من با کارگری برای آن ها مخارج اعتیاد خود و مادرم را تامین می کردم تا این که ساعت 3 بامداد روز گذشته وقتی برای خرید سیگار و مواد غذایی از پاتوق معتادان بیرون آمدم توسط ماموران گشت انتظامی کوی پلیس دستگیر شدم و ...

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نامه 40 وکیل به رهبری برای توقف اعدام رامین حسین پناهی + عکس

حقایقی که درباره مهناز افشار نمی دانید!

مرگ ناگهانی و باورنکردنی بازیگر 20 ساله مشهور + عکس

ورود دادستان تهران به برنامه جنجالی ماه عسل !

شکایت پدر یکی از کودکان از سعید طوسی در ترکیه/ این کودک همراه سعید طوسی به ترکیه رفته بود

لحظه زنده شدن نوزاد مُرده داخل قبر! + فیلم

تجاوز به پسر 16 ساله به بهانه جابه جایی فرش توسط 2 پسر همسایه + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

دزدیدن گل های روی سنگ قبر نازنین 12 ساله / رازی که نگفتنش از گفتنش تلخ تر است!

وقتی فهمیدم زن غریبه صیغه شوهرم است، دنیا روی سرم خراب شد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت مواد مخدر Drugs فرار Escape جرم Crime زندانی Prisoner اقتصادی منزل غذا سرقت Stealing دزد The Thief معتاد Addicted سقوط Fall اخبار حوادث سرقت معتاد دزد ناشناس شیوه عکس زن جوان حوادث تهران حوادث اخبار تهران دام ایران فیلم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.   شهید محسن حسین‌نیا علاوه بر اینکه در عرصه حفاظت از مردم و میهن فعال بود و جان بر سر این راه فدا کرد مداح اهل بیت و تکواندوکار هم بود خانواده این شهید که می‌گویند آرزوی همیشگی سید محسن شهادت بود و این درخواست را از همه حتی کودکان هم می‌کرد.   از این شهید والامقام ۲ دختر ۹ ساله و ۹ ماهه به یادگار مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قتل مادر در اثر بدگویی‌های پدر معتاد
  • باخت زندگی تاوان یک اعتماد
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • فیلم/ خادمات اون حرمو فرش کنن با نای حسین طاهری
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی