Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه شخصی کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در اینیستاگرام با انتشار عکس های از بهترین بازیکنان خطوط دفاعی تیم های ملی راه یافته از به جام جهانی 2018 به 2 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران نیز اشاره کرد.

بنابراین نظرسنجی، مرتضی پورعلی گنجی و میلاد محمدی بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در پست دفاعی تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی 2018 خواهند بود و به دنبال آن afc از دنبال کنندگان خود درخواست کرده است تا رای های خود را به بهترین بازیکنان  حاضر در این نظر سنجی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید. بیشتر بخوانید: دخالت بورس بازهای آمریکایی در نتایج جام جهانی AFC درباره انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ پیش داوری نمی‌کند کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه فغانی: رویای ما قضاوت در فینال جام جهانی است آسیب دیدگی پیکه در تمرین تیم ملی اسپانیا

انتهای پیام/

2 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بین بهترین بازیکنان خط دفاعی آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوگل google اخبار ورزشی دنیای ورزش جام جهانی 2018 تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت فوتبال استان تهران از ماه ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. دراین راستا قریب به 9000 بازیکن زیر نظر استعدادیاب های هیات فوتبال استان تهران، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر 15 سال در خرداد ماه سال جاری به مرحله نهایی برسد. 

 سید میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود که به همراه همکارانم در حال انجام است. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر 20 سال را کلید زدیم  که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به 1600 بازیکن از زمستان سال 1402 آغاز و در دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1403 خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به 1900 بازیکن از اسفند ماه سال 1402 آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم 35 نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکان تیم منتخب زیر 12 سال برای کسب تجربه بیشتر بازی های تدارکاتی با استانهای همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت های خود می گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر 17 سال نیز از اسفندماه سال 1402 با برنامه های درون شهرستانی و حضور حدود 1800 بازیکن آغاز شده و در تاریخ 27 اردیبهشت ماه مرحله منطقه ای و در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر 17 سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر 10 سال هم از فروردین ماه سال جاری با حضور نزدیک به 2000 بازیکن آغاز شده و انشاالله مرحله منطقه ای آن در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر 10 سال خواهد شد، در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران درحالی از این پروژه های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر 15 سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیات فوتبال استان تهران بیش از 1700 هزار بازیکن دراین عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود