Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:40:16 GMT

تصویب قطعنامه علیه اسرائیل چیزی را تغییر نمی دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۶۵۲۵

تصویب قطعنامه علیه اسرائیل چیزی را تغییر نمی دهد

نیویورک- ایرنا- نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، برگزاری نشست اضطراری برای رای گیری درباره قطعنامه پیشنهادی علیه جنایات صهیونیست ها را سیاسی دانست و گفت: این مساله هیچ چیزی را تغییر نمی دهد و به صلح کمک نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نیکی هیلی عصر چهارشنبه در نشستی که به درخواست سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برگزار شد، برای تشریح قطعنامه پیشنهادی خود که در مقابل قطعنامه پیشنهادی این دو نهاد اسلامی است، این مطلب را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچون گذشته در دفاع تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، تشکیل این جلسه را روز شرم آوری برای سازمان ملل دانست و افزود: چرا برای دستگیری و نقض حقوق شهروندی در ایران، یمن و میانمار نشست فوق العاده برگزار نمی کنید.
نماینده آمریکا ادامه داد: مساله غزه مهم است چون در اینجا علیه اسرائیل صحبت می شود و منافع سیاسی پیگیری می شود.
هیلی هدف قطعنامه پیشنهادی در محکومیت جنایات صهیونیست را صلح ندانست و اضافه کرد: تصویب این قطعنامه هیچ چیزی را تغییر نمی دهد و به صلح کمک نخواهد کرد.
وی در لحنی تهدیدآمیز اظهار کرد: تصویب قطعنامه علیه اسرائیل دستیابی به صلح را کاهش خواهد داد.
خبر در حال تکمیل است
اروپام*1429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي آمريكا سازمان ملل جنايات صهيونيست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند

بر اساس اعلام آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هر روز ۳۷ کودک در غزه بر اثر حملات و بمباران ارتش رژیم صهیونیستی مادر خود را از دست می‌دهند.

به گزارش مشرق، آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با بیان اینکه جنگ در غزه به عنوان جنگ علیه زنان ادامه دارد، افزود: از هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون در نتیجه حملات ارتش [رژیم] اسرائیل علیه ساکنان غزه بیش از ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار زن دیگر نیز زخمی شدند.

آنروا در اطلاعیه ای که امروز در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، افزود که [ رژیم ] اسرائیل همچنان زنان را در جریان حملات مداوم خود به نوار غزه مورد هدف قرار می دهد و به طور متوسط ، روزانه ۳۷ کودک در غزه مادرانشان را از دست می دهند.

این نهاد بین المللی اضافه کرد که شرایط زندگی در نوار غزه به ویژه برای بیش از ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده وحشتناک است و آنها در دسترسی به آب و تاسیسات بهداشتی با مشکل مواجه جدی هستند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان با حمایت آمریکا و اروپا به حملات خود علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهد و جنگنده های این رژیم بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، برج‌ها و خانه‌های غیرنظامیان فلسطینی را بمباران و آنها را بالای سر ساکنان ویران می‌کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، تاکنون حملات مداوم ارتش رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه به کشته شدن ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر و مجروح شدن ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر و آواره شدن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت نوار غزه شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند