Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:56:38 GMT

صفحه نخست روزنامه های اقتصادی 24 خردادماه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۶۶۶۷

صفحه نخست روزنامه های اقتصادی 24 خردادماه

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین تیترهای روزنامه‌های اقتصادی امروز پنجشنبه 24 خردادماه به بیان مسائلی همچون تذکر 276 نماینده به رئیس جمهور درباره وضعیت اقتصادی کشور، کاهش 80 درصدی قدرت خرید مردم در 8 ماه ، افزایش قیمت سکه قرار نیست متوقف شود، تحقیق و تفحص از وزارت راه به دلیل گرانی مسکن، مدیریت بازار از توان بانک مرکزی خارج شده است، دستور روحانی برای مهار گرانی ، می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رکورد شکنی بازار سرمایه ،80 درصد گروه های آسیب پذیر سبد غذایی دریافت کردند، اصلاح شیوه نرخ گذاری کالاها و خدمات، افزایش قیمت خودرو به دلیل کاهش تولید باشد برخورد می شود، تحریم ها تاثیری بر تولید نفت ایران ندارد، از جمله مهمترین تیترهای روزنامه های اقتصادی امروز به شمار می رود.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی 24 خردادماه به شرح زیر است:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه اقتصادی خودرو سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها