Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@19:10:21 GMT

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شرق تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۶۸۲۰

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شرق تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران از اعمال محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در سطح شهرستان های شرق استان تهران خبر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; یحیی دلیری رئیس پلیس راهور شرق استان تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار و تبریک پیشاپیش عید بندگی فطر به هموطنان، به اعلام محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 4 صبح روز عید فطر در معابر محدوده برگزاری نماز عید سعید فطر در سطح شهرستان های استان گفت این معابر شامل محل های تعیین شده به این شرح خواهد بود:
شهرستان ورامین
1- ورامین:
خیابان مسجد جامع
*مسیر جایگزین : بولوار امام خمینی ، خیابان مجتمع ادارات ، خیابان بیحقی ، خیابان رجایی جنوبی
2- خیرآباد:
خیابان زواره
* مسیر جایگزین : خیابان زلفی ، خیابان سیناوند
شهرستان پاکدشت:
مصلای نماز جمعه
* مسیر جایگزین : میدان شهدای گمنام
شهرستان قرچک:
مسجد جامع- خیابان 12 متری- خیابان مخابرات
* مسیر جایگزین : کمربندی شمالی ، کمربندی جنوبی
شهرستان دماوند:
1- شهر دماوند: خیابان مسجد جامع
*مسیر جایگزین : میدان فرامه
2- شهر گیلاوند: دوراهی گیلاوند
*مسیر جایگزین : تقاطع گیلاوند ( مسجد الرضا )
3- شهر آبسرد: مسجد جامع
*مسیر جایگزین : تقاطع مسجد جامع
4- شهر رودهن: مسجد جامع
* مسیر جایگزین : بولوار مطهری
شهرستان فیروزکوه:
خیابان پاسداران مقابل نمایندگی ایران خودرو
* مسیر جایگزین : بولوار 45 متری
شهرستان پردیس:
1- شهر پردیس: بلوار بصیرت
*مسیر جایگزین : بولوار ولایت ، خیابان ولایت ، خیابان جانباز
2- شهر بومهن: خیابان سپاه
* مسیر جایگزین : خیابان شهید صارمی ، خیابان صنعتگران ، خیابان مخابرات ، بولوار امام رضا
شهر پیشوا:
صحن امام زاده جعفر(ع)
*مسیر جایگزین: داخل محوطه حیاط صحن امام زاده جعفر
وی در ادمه با توجه به محدودیت و ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به برگزاری مراسم باشکوه عید سعید فطر به شهروندان توصیه کرد برای حفظ نظم و امنیت نمازگزاران سعی کنند از مسیرهای جایگزین انتخاب شده استفاده کنند تا خدای ناکرده برای سایر نمازگزاران ایجاد مزاحمت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دلیری خاتمه در پایان تصریح کرد: با توجه به برقرای نظم ترافیکی و تأمین امنیت انتظامی، نمازگزاران از تردد یا پارک کردن وسایل نقلیه موتوری و غیرموتوری در مسیرهای تعیین شده جهت برگزاری نماز عید سعید فطر خودداری کنند در غیراین صورت خودروها به پارکینگ منتقل می‌شوند و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی که برای این منظور پیش بینی شده است استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۶۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته خواهد بود. همچنین عملیات در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر ۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران-پردیس خواهد بود و امکان تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

تردد در محور تهران-ساوه محدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در محور تهران-ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

کد خبر 748609

دیگر خبرها

  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»