Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان عرضه هر گونه غذا در قلیان سراها را ممنوع اعلام کرد و افزود: قلیان سراها در سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه معتاد متجاهر در هشترود وجود ندارد، اظهارداشت: اولویت نخست باید پیشگیری از اعتیاد باشد.

امینیان یا اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال 60 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و 39 نفر هم دستگیر شده اند، اضافه کرد: در افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته 142 درصد، خرده فروشی ها 80 درصد و در دستگیری نیز 144 درصد افزایش داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان هشترود هم گفت : اگر بیکاری حل و فصل شود قضیه مثل اعتیاد خود بخود حل می شود.

شاهرخ اسدالهی با بیان اینکه در کلینیک ترک اعتیاد در هشترود متاسفانه هم به خانواده ها و هم به معتاد در حال ترک خیانت می شود، افزود: متاسفانه برخی ها در کلینیک دنبال کاسبی خود هستند و مسئول آن می خواهد همه معتاد باشند تا برای کسب در آمد به وی مراجعه کنند.

وی از شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی خواست نسبت به تجویز دارو مخصوصا شربت ترامادول به معتادان در کلینیک ترک اعتیاد هشترود رسیدگی کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا