Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ورزشی جام رمضان در رشته‌های دارت، بدمینتون و فوتبال دستی بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: «در مسابقات دارت حمید کردی، غلامرضا عمرایی و حسین شیخی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سیدحسین موسوی افزود: «در فوتبال دستی دونفره نیز تیم احمد آیتی و حسین شیخی اول تیم دو نفره حمید پنجی و علی محمد کمانکش دوم و تیم سید حسین موسوی و علی یادکار به مقام سوم رسیدند.»

موسوی گفت: «در مسابقات بدمینتون افشین جنانی، علیرضا گودرزی و علی روح افزا به ترتیب اول تا سوم شدند.»

وی افزود: «در مسابقات بدمینتون بانوان کارمند و استاد فاطمه گودرزی و پرستو نوذری و در مسابقات دارت ستاره بازرگان و معصومه لشنی به ترتیب اول و دوم شدند.»

رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: «بعد امتحانات پایان نیم‌سال دوم 97-96 نیز یک سری مسابقه فوتسال 4نفره برگزار خواهد شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرسازی و رویکردهای جدید علمی

دریافت 78 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود امروز میزبان همایش گروه کشوری معماری و شهرسازی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد کشور بود علی شهسوار خبرنگار خبرگزاری مهر استان سمنان در حاشیه این همایش با جمعی از برگزارکنندگان و صاحب نظران این حوزه به گفتگو نشسته است.

گزارش اختصاصی مهر در این ارتباط را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6098757

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل