Web Analytics Made Easy - Statcounter

صورتی های جنوب ایتالیا با نتیجه ای نه چندان امیدوارکننده برای دیدار برگشت آماده می شوند.

طرفداری- بازی رفت مرحله نهایی پلی آف سری بی ایتالیا در سیسیل به میزبانی پالرمو برگزار شد. تیم میزبان به سختی در دقایق پایانی به لطف گل بازیکنان فروزینونه  موفق شد با برتری 2-1 به استقبال بازی برگشت برود.

دو تیم پالرمو و فروزینونه که در جدول رده بندی در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند؛ پس از حذف پروجا، ونتزیا، سیتادلا و باری، برگزارکننده فینال پلی آف سری بی بودند؛ بازی رفت در زمین پالرمو با برتری 2-1 تیم میزبان به پایان رسید تا فروزینونه از شانس بالایی برای صعود برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم با کسب پیروزی با هر نتیجه ای در بازی برگشت، به سری آ صعود می کند. طبق قانون سری بی، در صورت تساوی شدن دو تیم پس از دو بازی رفت و برگشت، تیمی که فصل را در جدول رده بندی در رتبه بالاتری به پایان رسانده باشد، برنده محسوب می شود و خبری از وقت های اضافه و ضربات اضافه نیست. فروزینونه در جدول سری بی، بالاتر از پالرمو فصل را به پایان برد.

بازی برگشت دو تیم، شنبه به میزبانی فروزینونه برگزار می شود. پیش از این، تیم های امپولی و پارما به طور مستقیم به سری آ صعود کرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون

سرمربی تیم فوتبال رُم از اهمیت مهاجم ایرانی‌اش در تیمش سخن گفت.

به گزارش مشرق، دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون ۲۹ ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود. او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری ۲ بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

سردار آزمون که تابستان اخیر با قرارداد قرضی یکساله از بایرلورکوزن به رُم پیوست، این فصل در ۲۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۳ گل، ۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • خیابانی، بازنشستگی را پس گرفت و برگشت!
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت