Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 630 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم استان در روز عید فطر امسال توسط این نهاد حمایتی برپا می شود.

فرید محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این پایگاه ها تعداد 60 هزار عدد پاکت جمع ‌آوری زکات فطریه و کفارات نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعدادی از این پاکت ها در اختیار مردم کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته و مابقی نیز به زودی توزیع خواهد شد.
محبی بیان کرد: مبالغ جمع ‌آوری ‌شده از محل زکات فطریه و کفارات در عید فطر امسال در کهگیلویه و بویراحمد در کوتاه ‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان این استان توزیع می‌ شود.
وی عنوان کرد: مهمترین موارد مصرف زکات فطریه شامل کمک به نیازمندان، ایتام و خانواده ‌های بی ‌سرپرست، سالمندان، بیماران، تأمین هزینه ازدواج زوج های جوان مستمند، تهیه سبد غذایی و کمک‌ های معیشتی است.
محبی ابراز داشت: عید فطر سال گذشته مردم کهگیلویه و بویراحمد پنج میلیارد و 110 میلیون ریال زکات فطریه و کفارات پرداخت کردند.
وی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه ‌های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان می توانند برای پرداخت زکات فطریه و کفارات خود از طریق شماره‌ گیری #5*5*074*8877* نیز اقدام کنند.
میزان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس قیمت هر کیلوگرم گندم به عنوان قوت غالب مردم استان به ازای هر نفر 50 هزار ریال تعیین شده است.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زكات فطريه كميته امداد كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار سی‌سخت معرفی شد

شهردار شهر سی‌سخت با حضور معاون استاندار، فرماندار شهرستان دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حکم مستقیم استاندار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در حاشیه آئین معارفه شهردار سی‌سخت، اظهار کرد: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای توریستی و گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه شهردار شهر سی‌سخت باید با توجه به آوازه شهر سی‌سخت تلاش کند، افزود: علم و فرهنگ مردم این دیار زبانزد عام و خاص است، بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد، آنچه مسلم است، دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد.

وی تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت مرتفع شود و این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرد و همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفت.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین، سجاد بهرامی با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شهردار شهر سی‌سخت معرفی شد.

کد خبر 745147

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد