Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ نیروی دریایی یمن اعلام کرد برای مقابله با هر گونه حمله ناوهای جنگی مستقر در سواحل یمن در بالاترین سطح آمادگی قرار داریم. حمله روز چهارشنبه به ناو جنگی امارات، اولین و آخرین حمله از این نوع حملات نخواهد بود. هرگز در مقابل خطرناک ترین حملات نیروهای بیگانه که زندگی میلیون ها یمنی مظلوم را تهدید می کند، دست بسته باقی نمی مانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی دریایی یمن افزود نیروهای ما موفق شدند عملیات پیاده شدن نظامیان متجاوز را از ناوهای جنگی دشمن در ساحل غلیفقه در جنوب حدیده با شکست مواجه کنند. نبرد حدیده سطح هشدار و خطر را در دریای سرخ بالا برده است و دشمن باید منتظر پیامدهای اقدامات خود باشد. هیچ گونه خطری کشتی های غیر نظامی را تا زمانی که به قوانین دریانوردی بین المللی پایبند باشند تهدید نمی کند. ما به کشتی های غیرنظامی توصیه می کنیم به علت اینکه در امان باشند، 20 مایل از ناوهای جنگی دشمنان فاصله بگیرند.

همچنين؛ شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد منابع یمنی احتمال می دهند چند نظامی اماراتی در حمله به کشتی جنگی این کشور نزدیک سواحل بندر حدیده کشته شده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیروی دریایی يمن امارات ناو جنگي حديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد «دور زیمل» فرمانده گروهان گردان ۸۱۰۳ ارتش که در حمله پهپادی و موشکی اخیر حزب‌الله لبنان به منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین مجروح شده بود، به هلاکت رسید.

حزب‌الله لبنان چهارشنبه ۲۹ فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در شهرک‌های «عین بعال» و «الشهابیه» توسط دشمن، بعد از ظهر چهارشنبه حمله ترکیبی را با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی سری جاسوسی نظامی در عرب العرامشه را هدف قرار دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله ترکیبی منجر به تخریب بخشی از این موضع نظامی و کشته و مجروح شدن نظامیان دشمن شد.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره از مجروح شدن ۱۹ صهیونیست در این حمله و وخیم بودن حال چند تن از آنها خبر دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • اولین قربانی بلندپایه اسرائیلی پس از حمله ۷ اکتبر حماس
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»