Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@00:08:28 GMT

تکرار تصادفات عجیب در جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۷۸۱۹

تکرار تصادفات عجیب در جاده چالوس

به گزارش پارس نیوز، 

رئیس شورای شهر آسارا با بیان اینکه آسفالتی که اخیراً در جاده چالوس ریخته شده باعث سر خوردن خودرو‌ها می‌شود گفت: در یک ماه اخیر حوادث ناشی از این موضوع باعث مرگ چهار نفر شده است.

عباسعلی آسارایی در چهاردهمین جلسه شورای اسلامی استان البرز که امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد در باشگاه میلاد کرج برگزار شد گفت: یکی از مشکلات اصلی شهر آسارا با توجه به اینکه منطقه‌ای کوهستانی، گردشگری و پرتردد است مخصوصاً در این وقت سال یک طرفه شدن جاده چالوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسارایی افزود:یک طرفه شدن جاده چالوس به یک معضل تبدیل شده است به عنوان نمونه چند سال پیش که در سیجان سیل آمد به خاطر یک طرفه بودن مسیر، نتوانستیم از سمت کرج به سیل‌زدگان کمک‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی دیگری که الان وجود دارد نوع آسفالت جاده چالوس است؛ در یک سال اخیر نوعی آسفالت جدید ریخته شده که کوچکترین بارندگی باعث سر خوردن اتومبیل‌ها می‌شود؛ بنده این مساله را عیناً مشاهده کرده‌ام.

رئیس شورای شهر آسارا خاطرنشان کرد: در عرض یک ماه اخیر چهار فوتی به خاطر این نوع آسفالت داشته‌ایم بنابراین لازم است در این خصوص بررسی‌هایی انجام شود.

وی در پایان موضوع حریم قانونی راه، حریم رودخانه، استقرار ادارات دولتی و احداث یک بیمارستان ۱۰ تختخوابی و پد هلی‌کوپتر را از دیگر مباحث مهم این منطقه عنوان کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شورای شهر مرگ شورای اسلامی سیل بیمارستان استان البرز جاده شورای اسلامی گردشگری مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس یک طرفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه شد.

محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین - رشت، تهران-قم، ساوه، جاده خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک پرحجم و روان برخوردار هستند.

از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

کد خبر 6095888

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • چالوس یک طرفه شد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها| کندوان یک طرفه شد / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال