Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:38:46 GMT

توافق اولیه سروش رفیعی با تیم فوتبال نساجی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۸۲۷۱

توافق اولیه سروش رفیعی با تیم فوتبال نساجی

سروش رفیعی با باشگاه نساجی قائمشهر به توافق رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سروش رفیعی هافبک پیشین تیم فوتبال الخور، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان و رد پیشنهاد تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان، برای عقد قراردادی شش ماهه با باشگاه فوتبال نساجی قائمشهر بر سر مسائل مالی و مدت زمان قرارداد به توافق اولیه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی که به شدت مدنظر برانکو سرمربی پرسپولیس است، طبق توافق با مسئولان نساجی قرار است یک نیم‌فصل در این تیم حضور داشته باشد و در نیم‌فصل دوم به تیم پرسپولیس برگردد چرا که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس از سوی فیفا بسته است و در زمستان باز خواهد شد. به نوشته تسنیم، از سوی مقابل مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دادن تأیید نهایی به سروش رفیعی برای این انتقال، منتظر حضور برانکو در ایران و صحبت مستقیم او با رفیعی هستند. در هر صورت برای قطعی شدن وضعیت سروش رفیعی باید منتظر حضور سرمربی پرپسولیس در ایران باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز سروش رفیعی الخور قطر برانکو ایوانکوویچ تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال الخور قطر سپاهان اصفهان سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است

طرفداری| دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

به نقل از مهر، دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد. بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس