Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه جدید فرشاد احمدزاده در لیگ معتبر لهستان آنقدر معروف است که هر رسانه‌ای یک جور اسم آن را می‌نویسد، هرچند ظاهرا دارد روی «وروتسواف» اجماع می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلا وجه مشترک اکثر لژیونرهای ایرانی در اروپا این است که حتی اعضای خانواده آنها هم نمی‌توانند اسم تیم‌های‌شان را یاد بگیرند و تلفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوشا مکانی پارسال در تیمی به نام «استرومسگودست» توپ می‌زد و علیرضا حقیقی هم در اروپاگردی نافرجام این سال‌هایش برای باشگاه‌هایی همچون «اسکیلستونا» و «اسونسوال» بازی کرده. شهاب زاهدی هم در ایسلند برای «وستمانایا» توپ می‌زده که نباید از قلم بیفتد. کلا اسم تیم‌های لژیونرهای ما طوری است که اگر کسی سه بار پشت سر هم بتواند آنها را تلفظ کند، باید از عمو قناد جایزه بگیرد. فقط معطل مانده‌ایم که فرشاد احمدزاده و این بنده‌های خدا در اروپا چطور لب خیابان این اسم‌ها را تکرار می‌کنند و تاکسی می‌گیرند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب زاهدی فرشاد احمدزاده سوشا مکانی شهاب زاهدی فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورنمایی از رمضان اجتماعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق فرامرزی یک کارشناس حوزه فرهنگی بیان کرد: دوگانه «رمضان» و «محرم» دوگانه آشنایی در فضای مطالعات اجتماعی دین است. در این دوگانه، ماه مبارک رمضان به عنوان ماهی که یکی از اعمال شریعت یعنی روزه در آن واجب شده است نمود اجتماعی چندانی ندارد؛ به گونه‌ای که عمده اعمال این ماه در محدوده زیست فردی افراد صورت می‌گیرد و اگر پرداختی اجتماعی هم درباره این ماه صورت می‌گیرد جنبه سلبی و در مقابله با روزه‌خواری است. در سوی دیگر ماه محرم هرچند مناسبتی تاریخی را در خود دارد و آئین‌هایش بخشی از شریعت به حساب نمی‌آیند اما به‌شدت اجتماعی است. تا جایی که کمتر آئین و برنامه‌ای را در این ماه می‌توان متصور بود که فاقد جنبه اجتماعی باشد.

در این دوگانه با لحاظ کردن تمامی تفاوت‌ها می‌توان شاهد تأثیرات بزرگ سنت عزاداری محرم در تاریخ اجتماعی ایران بود. تا جایی که عاشورا فراتر از یک مناسبت تاریخی، حکم نهادی مردمی و قدرتمند را در جهان تشیع پیدا کرده است در سوی دیگر اما ماه‌مبارک رمضان کمتر به این سطح اقتدار اجتماعی و هویتی در جامعه ما رسیده است. از همین رو ایجاد سنت‌های اجتماعی برای ماه رمضان ضرورتی دینی به حساب می‌آید. در این زمینه بدون در دستور کار قرار دادن تقلید کورکورانه می‌توان به فضای برخی از کشورهای اسلامی نگاه انداخت و تأثیر جنبه آیینی-اجتماعی این ماه را در برپایی این فریضه به مشاهده نشست.

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی و افطاری‌ده‌ها هزار نفری در این روز ابتکار خوبی برای آغاز برنامه‌های جمعی در فضای ماه رمضان بود. با این حال پیشاپیش باید به این واقعیت نظر انداخت که سنت اجتماعی از دل تقسیم‌کار صرف در نهادهای دولتی بیرون نمی‌آید و چشم‌انداز فراگیری این سنت را باید با درگیر کردن گروه‌های مردمی و جمعیت‌های محلی در فضایی متکثر جست‌وجو کرد.

کد خبر 6064788

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وزیر علوم: در شرایط فعلی کنکور را نمی‌توان حذف کرد
  • پپ: اگر لازم باشد با یک نفر هم به مصاف آرسنال می‌رویم
  • دورنمایی از رمضان اجتماعی
  • رژیم صهیونیستی توان شکست مقاومت را ندارد
  • عکس| بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • فرشاد مومنی: بحران‌های اقتصادی کشور از حدود متعارف فراتر رفته است
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم