Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کسانی که تا آخر خرداد ماه امسال به سامانه سهام عدالت شماره شبای خود را علام نکنند با ارائه گزارش این سازمان به شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان منصرف معرفی می شوند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ اقتصادی اقتصاد ایران پول | ارز | بانک نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرعلی اشرف عبدالله پور حسینی در مصاحبه با رادیو اظهار داشت: توزیع سود سهام عدالت مشمولانی که ثبت نام قطعی کرده اند اما تا سال 95 از دنیا رفته اند از اول تیر ماه امسال آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه سود سهام این مشمولان که دو میلیون و 200 هزار نفر از 49 میلیون مشمول را شامل می شود، به حساب وراث آنها واریز خواهد شد، اظهارداشت: در همین راستا نشست هایی با دفاتر پیشخوان دولت برگزار شده و تا پایان خرداد ماه نتایج به دست آمده نهایی می شود.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: پس از نهایی شدن نتایج، وراث قانونی متوفی باید از اول تیر ماه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند تا به مرور سود سهام عدالت مورد نظر را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که موفق به ثبت نام در سامانه سهام عدالت برای دریافت سود نشده اند باید منتظر ارائه مجوز برای ثبت نام باشند، گفت: مجوز ثبت نام مشمولان جدید زمانی صادر می شود که تکلیف تمامی 49 میلیون مشمول ثبت نام شده، مشخص شود.

پورحسینی با تاکید بر اینکه سود سهام عدالت مشمولانی که تا ششم اردیبهشت امسال شماره شبای ثبت شده آنها در سامانه مورد تایید قرار گرفته، پرداخت شده است، افزود: برخی از مشمولان که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام نکرده اند تا پایان خردادماه سال جاری باید نسبت به اعلام آن به سامانه اقدام کنند.

وی با علام این مطلب که تکلیف سود سهام عدالت 95 باید هر چه سریعتر مشخص شود، اظهار داشت: از اول تیرماه به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت شماره شبای مشمولان را دریافت نخواهد کرد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی یادآور شد: کسانی که تا آخر خرداد ماه امسال به سامانه سهام عدالت شماره شبای خود را علام نکنند با ارائه گزارش این سازمان به شورای عالی اصل 44 قانون اساسی به عنوان منصرف معرفی می شوند.

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,77,79/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پدافندهای ضد هوایی ممکن است برای محافظت از نیروهای دریایی، زمینی و هوایی در هر مکانی استفاده شوند. در این گزارش به مهمترین پدافندهای ضدهوایی کشور پرداخته شده‌است.

سامانه پدافندی سوم خرداد، سامانه‌ای طراحی شده توسط سازمان هوافضای سپاه است که اولین بار در سال ۱۳۹۳ توسط سپاه پاسداران رونمایی شد. طراحی سامانه سوم خرداد به‌طور کلی شباهت خاصی با سامانه پدافنی بوک روسی دارد و این یعنی همه اجزای آن از رادار و موشک گرفته تا سامانه کنترل فرماندهی همگی در یک خودرو تجمیع شده‌اند.

برخورداری از فناوری آرایه فازی در این مورد از مهم ترین سیستم‌های پدافند ایران سبب شده تا سوم خرداد قادر باشد به‌طور همزمان با ۴ هدف درگیر شده و ۸ موشک را به‌سمت آن‌ها هدایت کند. موشک‌های این سامانه نیز از نوع موشک های صیاد ۲ هستند که قادرند اهدافی را در فاصله ۵۰ تا ۷۵ کیلومتری و ارتفاع ۲۵ تا ۳۰ کیلومتری مورد هدف قرار دهند.

در گزارش زرادخانه پدافند موشکی ایران با پدافندهای ضدهوایی کشور بیشتر آشنا شوید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898219

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)
  • جزئیات جدید از اعتبار ویزای حج عمره برای زائران
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد