Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان گفت: نام نويسي در سيزدهمين جشنواره تعاوني ‌هاي برتر استان از امروز /پنجشنبه/ 24 خرداد آغاز شد.

مهرداد جهانديده در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين جشنواره همه ساله با هدف ترويج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفي نظام مند و نهادينه کسب و کارهاي تعاوني موفق در سطح استاني و ملي برگزار مي ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي‌ افزود: شرکت هاي تعاوني متقاضي در 20 گرايش کشاورزي، صنعتي، معدني، عمراني، تامين نياز توليدکنندگان، تامين نياز مصرف کنندگان، تامين نياز صنوف، خدماتي، اعتبار، دهياري ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشينان، دانش بنيان، سهامي عام، فراگير ملي، بنياد تعاون و کارآفريني و اتحاديه هاي تعاوني در سه گرايش توليدي، توزيعي و خدماتي مي توانند در اين جشنواره نام نويسي کنند.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي سيستان و بلوچستان تصريح کرد: تعاونگران استان مي توانند براي نام نويسي در جشنواره و کسب اطلاعات بيشتر از امروز تا 16 تير ماه به سامانه اينترنتي سيزدهمين جشنواره تعاوني هاي برتر به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاوني يا اتحاديه خود اقدام کنند.
جهانديده ادامه داد: سيزدهمين جشنواره تعاوني هاي برتر سيستان و بلوچستان شهريور ماه سالجاري همزمان با هفته تعاون در زاهدان برگزار مي شود.
وي افزود: برگزيدگان جشنواره استاني براي شرکت در جشنواره ملي تعاوني هاي برتر با حضور رئيس جمهور در تهران معرفي خواهند شد.
به گزارش ايرنا 2 هزار و 121 تعاوني فعال در سيستان و بلوچستان وجود دارد که 15 درصد آن ويژه بانوان است.
3042**6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد