Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان گفت: تمامی طرح‌های سالم‌سازی دریا در استان ، بعد از ماه مبارک رمضان بازگشایی می شوند.

منا ابروفراخ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد طرح های سالم‌سازی در سواحل گیلان که در سال 92 ، 18 طرح با 36 شناگاه بود؛ امسال به 35 طرح با 68 شناگاه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعال بودن طرح های سالم‌سازی دریا تا ششم مهرماه براساس دستورالعمل ساماندهی سواحل کشور ادامه داد: طی سال گذشته ، حدود 300 نقطه خطرآفرین در سواحل گیلان شناسایی شده بود.
ابرو فراخ با یادآوری بازگشایی طرح های سالم‌سازی دریا از 9 خردادماه جاری گفت: امسال ، طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور ، حدود یک سوم طرح های سالم‌سازی هر شهرستان در ماه مبارک رمضان فعال بود.
دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های گیلان با تصریح اینکه براساس شرایط در هر شهرستان تعداد ناجیان غریق در طرح های سالم‌سازی دریا مشخص می شود، نداشتن غریق، کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط آفرینی را از مهمترین اهداف ستاد ساماندهی سواحل گیلان عنوان کرد و از اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و ورزشی در سواحل استان در همین راستا خبر داد.
سال گذشته 13 نفر در آب های ساحلی گیلان غرق شدند که تمامی آنها در مناطق خطر آفرین اقدام به شنا کرده بودند.
استان گیلان 9 شهرستان ساحلی با 274 کیلومتر نوار ساحلی دارد.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سواحل گيلان سالم سازي دريا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد

طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد رشیدی در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین - مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا، طبق این طرح کارشناسان دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان برای مناطق پایلوت این طرح در استان‌ها معرفی و در منطقه حاضر می‌شوند و جلساتی را با کشاورزان و بهره‌برداران برگزار و شرایط هر منطقه را ارزیابی می‌کنند تا نوع پروژه برای هر منطقه مشخص شود و با بررسی دقیق منطقه بهترین نوع نظام بهره‌برداری در آن پایلوت را معرفی کنند.

همچنین شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی باید اصلاح و به‌روزرسانی شده و تعداد قطعات، مساحت قطعات، نوع منبع آب، نوع سند و نظام فعلی بهره‌برداری در آن مشخص شود تا کارگروه شهرستان بتواند براساس آن بهترین نوع اجرای پروژه را مشخص کند.

کد خبر 745120

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • تشکیل زنجیره انسانی در ساحل دریا برای حمایت از عملیات سپاه
  • روز‌های پایانی فروردین گیلان با هوای لطیف بهاری
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • پرونده اَبرچالش گیلان در انتظار ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • اجرای طرح ساماندهی کلونی‌های آسیب در بوستان‌‎های پایتخت
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب
  • زخم زباله بر پیکر سواحل خزر + فیلم
  • استمرار گشت‌های آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۴
  • ۷۱۷۱ گیلانی در ماه رمضان امسال خون اهدا کردند