Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شرق با محمدجواد ابطحی در باره تجاوز به یک دختر در خمینی شهر مصاحبه کرده است که بخشی از این مصاحبه را می خوانید:
 
شما درباره موضوع تجاوز به دختربچه افغانستاني در خميني‌شهر، نامه‌اي نوشته بوديد و انتقادهاي زيادي به اين نامه وارد شد؛ اما حالا پزشکي‌قانوني تجاوز را تأييد کرده است، توضيح شما چيست؟
 
پزشکي‌قانوني به‌هيچ‌وجه تأييد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشکي‌قانوني مي‌نويسد ازاله بکارت صورت گرفته است؛ اما ازاله بکارت با تجاوز صورت گرفته يا با شيشه پپسي؟
 
‌با شيشه پپسي؟!
 
مثال مي‌زنم. به‌لحاظ حقوقي، پزشکي‌قانوني نمي‌تواند بگويد، پزشکي‌قانوني نظر کارشناسي‌اش را مي‌دهد؛ اين قاضي است که بايد تصميم بگيرد.
 
‌شما در نامه به موضوع مليت اشاره کرده بوديد که مليت معلوم نيست و... .
 
بحثم اين است که در بحث‌هاي اخلاقي و امنيتي...
 
‌اين بحث امنيتي بوده؟
 
خب اگر ما کنترل نکنيم، 10 هزار نفر از پناه‌جويان افغان در خميني‌شهر زندگي مي‌کنند... اگر دعوا درست کنيم، آنها بيايند به يک فرد ديگر ايراني تجاوز کنند چطور جواب مي‌دهيد؟! همين سفير افغانستان که مي‌خواست بيايد خميني‌شهر، شما چه جواب مي‌دهيد؟ در کابل عليه نظام راهپيمايي کردند، شما چه جوابي مي‌دهيد؟ من حرفم اين است که يک مسئولي که وظيفه‌اش کنترل آلام و کم‌کردن استرس‌هاست، بايد خيلي حواسش جمع باشد که چه خبري را رسانه‌اي کند يا نکند.
 
‌اما گفته‌نشدن آن هم کمکي به اصل موضوع نمي‌کند.
 
من نامه‌اي در چهار صفحه خطاب به ملت ايران نوشتم. در آن گفته‌ام.
 
‌به‌هرحال انگار صورت‌مسئله را پاک کرده‌ايد.
 
اصلا بحث صورت‌مسئله نيست. شما جوان هستيد، خاطرتان نيست. مجله‌اي بود به نام «گزارش هفته» که هر هفته چاپ مي‌شد. اول انقلاب مي‎آمد و عکس‌هاي فرح و... را کنار دريا و اينها به‌عنوان فساد مي‌زد؛ اما خب توقيف شد. چرا؟ خب اينکه به نفع ما بود.
 
چون اشاعه فحشا مي‌کرد يا روزنامه‌اي داشتيم به نام روزنامه حوادث؛ اين کارش انتشار اخبار دزدي و تجاوز و اينها بود. اما آن را بستند؛ چرا؟ چون قبح گناه و جرم را در جامعه مي‌شکست. آنهايي که دم از شفافيت مي‌زنند چرا کارهاي بزرگ را محرمانه مي‌دانند؟ برجام محرمانه، قرارداد بويينگ محرمانه، اما اينجا که به اخلاق جامعه مربوط است بايد شفافيت باشد؟! مي‌گويم اين مهم‌تر است، چون به نظام اخلاقي مربوط است. خداوند ستارالعيوب است.
 
‌اما بالاخره جرمي اتفاق افتاده.
 
باشد؛ ولي بايد ثابت شود. خب مثلا پدر معتاد است؛ آنها چه مي‌دانند که بچه چي بوده. بهاره را بهانه کردند و بولدش کردند. پس‌فردا اين دختر که عکس و فيلمش را در فضاي مجازي منتشر کرده‌اند، چگونه بايد در جامعه زندگي کند؟

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خمینی شهر تجاوز برجام وقاحت دختربچه افغان بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي