Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:06:24 GMT

پیش بازی روسیه - عربستان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۹۷۸۲

پیش بازی روسیه - عربستان

دو تیم روسیه و عربستان سعودی، امروز دیدار افتتاحیه جام جهانی را در ورزشگاه لوژینکی برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای جام جهانی فوتبال 2018، امروز با میزبانی روسیه و تقابل این تیم با عربستان سعودی در مسکو آغاز خواهد شد. بدون شک، این دیدار یکی از ضعیف ترین تقابل ها در افتتاحیه جام جهانی است که فرصت خوبی در اختیار میزبان قرار داده که با کسب 3 امتیاز، کار را در خانه اش آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار دو تیم

دو تیم با ترکیب کامل خود برای این بازی آماده شده اند و مصدومی نخواهند داشت. استانیسلاو چرچسوف، سرمربی روسیه در این مدت در تلاش بوده که دفاع تیمش را تقویت کند. پس از یورو 2016، بازیکنان زیادی از تیم روسیه بازنشسته شده اند که همین موضوع، وظیفه دشواری بر دوش او قرار داده است. پس از مصدومیتی که برای ویکتور واسین و جئورجی ژیکیا، دو مدافع میانی روسیه پیش آمد و این دو بازیکن از فهرست روسیه برای جام جهانی خط خوردند، گال چرچسوف برای بهبود اوضاع در خط دفاعی تیمش دشوارتر از قبل نیز شده و باید دید تلاش‌های او در زمین چه نمودی خواهد داشت.

 

 

 

 

پیش نمایش

هیچ کدام از دو تیم، موفقیت چشم گیری پیش از شروع جام جهانی نداشته اند که بتوان به آنها اشاره کرد. عربستان سعودی با مربی جدید خود، به ایتالیا، پرو  و آلمان باخته، هر چند شکستش مقابل دو تیم اروپایی با نتیجه 2-1 رقم خورده است. روسیه هم در 7 بازی دوستانه اخیرش به پیروزی نرسیده، هر چند که باید به این موضوع اشاره کرد که روسیه با تیم‌های قدرتمندی روبرو شده است. اما موضوع نگران کننده، به ثمر رسیدن تنها 6 گل در 7 بازی اخیر روس‌هاست که سه گل آن در تساوی پرگل مقابل اسپانیا به ثمر رسید.

 

 

 

پیش بینی

در حالی که روسیه با توجه به امتیاز میزبانی ، مدعی کسب پیروزی در این دیدار است، کمتر کسی شانس بالایی برای عربستان سعودی برای کسب پیروزی قائل است. پیتزی احتمالا تیمی را به زمین خواهد فرستاد که دفاع مستحکمی دارد و نمایش‌های اخیر آنها نیز نشان داده که به سختی می‌توان آنها را با یک پیروزی مقتدر از سد راه برداشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

عربستان تیم ملی روسیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان تیم ملی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تنیس باز مازندرانی در مسابقات گرند اسمش عربستان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از بلژیک به برتری دست یافت.

نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

عالمیان در دو گیم ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می‌شود.

دیگر خبرها

  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان