Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:16:37 GMT

طرح تابستانی اورژانس لرستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۶۹۹۹۵

طرح تابستانی اورژانس لرستان آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - طرح تابستانی اورژانس همزمان با سراسر کشور با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از روز پنجشنبه در لرستان آغاز شد.

رئیس سازمان اورژانس لرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح در 66 پایگاه شهری و جاده ای استان با استفاده از 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2فروند بالگرد، 430 کارشناس فوریت های پزشکی در استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینعلی رفائی افزود: این طرح از ساعت 18 تا 23 در سطح جاده ها و مناطق گردشگری عملیاتی می شود و آمبولانس ها به حالت آماده باش و عمود بر جاده ها قرار می گیرند.
رفائی ادامه داد: ستاد پذیرش و مرکز هدایت درمان استان 24 ساعته ماموریت هدایت و عملیات بحران و انجام هماهنگی های لازم را برعهده دارد.
وی اظهار داشت: دراین راستا آمادگی های لازم جهت حضور پرستاران و پزشکان در صحنه های حوادث با بیمارستان ها و مراکز درمان استان انجام شده است.
این طرح از امروز 24 خرداد ماه آغاز شده و تا 31 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي اورژانس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۶۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر