Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:28:33 GMT

محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در کرمانشاه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۰۱۹۳

محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در کرمانشاه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فضل الله شیری ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه دار استان اعلام کرد: با توجه به حضور گسترده مردم روزه دار در نماز پرفیض عید سعید فطر تمهیدات ترافیکی در شهرهای استان اعمال می شود.

وی گفت: به جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن نماز روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه که در بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی برگزار می شود، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۵:۳۰ روز عید سعیدفطر تا پایان مراسم اعمال می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: به جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان محدودیت ترافیکی در تمامی معابر و ورودی های منتهی به بلوار شهید بهشتی حد فاصل چهار راه بسیج تا میدان آزادی محل اقامه نماز از جمله تقاطع چهار راه بسیج، تقاطع خیابان آتش نشانی و تقاطع خیابان دادگستری اعمال خواهد شد.

سرهنگ شیری در پایان از مردم خوب و ولایت مدار استان خواست به جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان حتی الامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نموده و همانند گذشته با ماموران مجموعه راهنمایی و رانندگی استان همکاری داشته باشند و از توقف های دوبله و توقف هایی که منجر به سد معبر در اطراف خیابان ها و کوچه های مسجد جامع می شود، جداً خودداری نمایند.

کد خبر 4320864

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور محدودیت ترافیکی نماز عید سعید فطر راهپیمایی روز قدس بوشهر ماه مبارك رمضان سالروز ارتحال امام خمینی گرگان شهرکرد شیراز روز جهانی قدس مشهد یاسوج خرم آباد شب قدر امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • "عمره مفرده" چه اعمالی دارد؟
  • عمره مفرده چه اعمالی دارد؟
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران