Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@07:22:12 GMT

اقامه نماز عید فطر در 10 بقعه شاخص خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۰۲۹۲

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: نماز عید فطر در ده بقعه شاخص استان خوزستان اقامه خواهد شد.

وی ادامه داد: امامزاده اباذر زیدون و امامزاده حیدر بهبهان، بقعه دانیال نبی شوش، بقعه محمد بن جعفر طیار و محمد بن موسی الکاظم سبزقبا دزفول، مقام صاحب‌الزمان، مقام حضرت ابوالفضل ‌العباس(ع) و امامزاده عبدالله شوشتر، هفت شهیدان مسجدسلیمان و امامزاده شاه ابوالقاسم لالی، میزبان برگزاری نماز عید سعید فطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی‌نژاد بیان کرد: نماز عید فطر ساعت 7:30 همزمان با سراسر کشور در بقاع یاد شده اقامه خواهد شد. دلیل اینکه ما نمی‌توانیم نماز عید فطر را در آستان علی بن مهزیار اهوازی برگزار کنیم، تأکید بر حفظ مرکزیت اقامه نماز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز به منظور حفظ شکوه نماز است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان نماز عید فطر اوقاف خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه