Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@13:51:36 GMT

پولدارترین بانک‌ دنیا کدام است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۰۵۶۱

پولدارترین بانک‌ دنیا کدام است؟

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بیزنس اینسایدر، براساس رتبه بندی ثروت در جهان،رقابت ثروت از 2.4 میلیارد دلار به بیش از دوبرابر ادامه دارد.

براساس گزارش بانک بین المللی خصوصی و گلوبال دیتا رشد ثروت چینی ها در این بازه زمانی 3.5 درصد بیش از سایر ثروتمندان بوده است.

15 صنعت ثروت ساز دنیا از کمترین به بالاترین رتبه به این شرح است:

1-بانک صنعتی و بازرگانی چین با سرمایه 206 میلیارد دلار یکی از بزرگترین بانکهای دولتی چین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2- ولز فارگو با سرمایه 248 میلیارد دلار، بانکی در سانفرانسیسکو

3- دویچه بانک با سرمایه مدیریت 256.8 میلیارد دلار که هفدهمین بانک بزرگ جهان است.مدیریت ثروت یکی از سه ستون کسب و کار دویچه بانک است.

4- بانک خصوصی اچ اس بی سی با سرمایه 258 میلیارد دلار که در 43 کشور از جمله بریتانیا،سوییس و لوکزامبورگ شرکت های تابعه دارد.

5- نورثرن تراست با سرمایه 289.8 میلیارد دلار که براساس گزارش ها 20 درصد از ثروتمندان ایالات متحده را به عنوان مشتری و صندوق های بازنشستگی را در اختیار دارد.

6- مرچانت بانک چین با سرمایه 292 میلیارد دلار که بسیاری از مدیران ثروت چینی در این بانک سهام دارند.

7-جولی بیر با 388.3 میلیارد دلار بانک سویسی که یکی از بزرگترین بانکهای این کشور در ثروت مدیریت است.

8-گلدمن ساچ با سرمایه 394.3 میلیارد دلار که یک بانک چندملیتی است و در رتبه بندی ها نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

9- بی ان پی با سرمایه 436.7 میلیارد دلار؛ بانک فرانسوی در منطقه یورو که بعد از بحران جهانی اقتصاد در سال 2008 در رتبه پنجم قرار گرفت.

10-سی تی بانک با 460 میلیارد دلار سرمایه که برنامه اش تمرکز بر جذب افراد ثروتمند با دارایی بیش از 25 میلارد دلار است.

11-جی پی مورگان با سرمایه 526 میلیارد دلار، که دومین غول بزرگ بانکی ایالات متحده است.این بانک حاوی بازوی مدیریتی قوی است که بیش از نیم تریلیون دلار پول دارد.

12-کردیت سوییس با 792 میلیارد دلار سرمایه یکی از بانک هایی است که به راحتی در میان 5 بانک خصوصی دنیا در رتبه بندی قرار گرفته است.

13-مورگان استنلی با 1.045 میلیارد دلار که بعد از بحران مالی جهانی با ادغام در سی تی گروپ توانست به ثروت یک تریلیون دلار دست یابد.

14-مرلی لانچ با سرمایه 1.080 میلیارد دلار که طبق اعلام رتبه بندی بانکها یک متخصص مالی شهرت گرفته است.

15-  یو بی اس با سرمایه 2.403 میلیارد دلار سرمایه بزرگترین میزان ثروت بخش خصوصی در جهان را مدیریت می کند و نیمی از میلیاردرهای جهان مشتری این بانک هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور

استاندار فارس گفت: در سال گذشته از استان فارس بالغ بر دو میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صنایع‌دستی به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با خبرنگاران در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری استان در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: طی نشست برگزار شده با ۱۸ نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی استان فارس با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس مقرر شد تا ۶۴ پروژه کلان استان پیگیری و تا تحقق کامل آنها اجرایی شود.

وی افزود: در تدوین این ۶۴ پروژه کلان، نگاه به تمام پروژه های استانی معطوف و همه استان دیده شده است.

استاندار فارس همچنین با اشاره به برگزاری نشست خود با سرمایه‌گذاران استان فارسی مقیم تهران تصریح کرد: در این جلسه موضوع تامین منابع مالی برای پیشبرد پروژه‌های اجرایی استان بحث و گفت‌وگو شد.

ایمانیه همچنین در ادامه سخنان خود به حوزه گردشگری استان پرداخت و گفت: رتبه نخست ستاد اجرایی خدمات سفر کشور به استان فارس تعلق گرفت.

وی با اشاره به رتبه های برتر کسب شده استان فارس در حوزه گردشگری ادامه داد: فارس در ایام نوروز ۱۴۰۳ رتبه نخست اسکان را کسب کرد، همچنین رتبه نخست ثبت آثار جهانی و تاریخی و ملی، رتبه نخست اربعین به فارس، رتبه نخست بهره‌گیری از فرصت‌های جام جهانی وزارت ورزش و جوانان به فارس، رتبه نخست شهرها و روستاهای جهانی ثبت شده در حوزه صنایع دستی، رتبه نخست پرداخت تسهیلات کم‌بهره به حوزه صنایع دستی، رتبه نخست برپایی چادرهای عشایری، رتبه سوم کشوری در تعداد مراکز درمانی و پذیرش بیماران بین‌المللی و رتبه دوم کشوری شیراز از نظر تعداد پذیرش بیماران بین المللی تعلق گرفت.

ایمانیه با بیان اینکه استان فارس ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد، اظهار داشت: در استان فارس ۷۷ کارونسرا، ۱۴۶۵ اثر ثبت ملی ،۱۲ اثر جهانی ،۳۱۰۰ بنای گردشگری و ابنیه تاریخی اعم از ثبت ملی، جهانی و تاریخی دارد و ۶۹ هتل در سطح استان فعال است که ۲۰ هتل دیگر نیز در حال ساخت است،همچنین ۹۱ هتل آپارتمان فعال، ۱۸۵ بوم‌گردی دارای مجوز و ۱۳۴ مهمان‌پذیر آماده استقبال از گردشگران است.

استاندار فارس اضافه کرد: در سال گذشته ارائه ۷۰۰ کارت به راهنمایان صلاحیت‌دار و ۸۵ مجوز کار به آژانس‌های خدمات مسافرت هواپیمایی در عرصه ارائه خدمات سلامت به گردشگران صورت گرفت، همچنین ۲۸ واحد بیمارستانی فعال پذیرش بیماران بین‌الملل را بر عهده دارند که بیشترین مراجعه بیماران از کشورهای عمان، عراق و افغانستان بوده است.

وی همچنین به انعقاد شش تفاهم‌نامه با تمرکز بر کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه، عراق و چین اشاره کرد.

استاندار فارس تاکید کرد: در سال گذشته از استان فارس بالغ بر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صنایع دستی به خارج از کشور صادر شده است اما معتقدیم افق صنایع دستی باید بالاتر از این میزان باشد.

ایمانیه همچنین از افتتاح دفتر حمایت از سرمایه‌گذاران در شهر شیراز خبر داد و تصریح کرد: سومین دفتر به صورت رسمی در کشور در شهر شیراز افتتاح می‌شود و دو دفتر دیگر در تهران و مشهد فعال هستند.

کد خبر 749305

دیگر خبرها

  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود