Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام آماده‌باش آتش‌نشانان تهرانی برای تأمین ایمنی نماز عید فطر، گفت: ۱۳۵ آتش‌نشان در ۴۸ نقطه اطراف و داخل مصلی تهران مستقر می‌شوند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ اجتماعی تهران حوادث نظرات

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا درباره تمهیدات ایمنی آتش‌نشانی تهران برای تأمین ایمنی نماز عید سعید فطر اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی تهران مانند سالهای گذشته تمام تلاش خود را برای تأمین ایمنی این مراسم به کار می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در همین راستا علاوه بر آماده‌باش آتش‌نشانان 130 ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در شهر تهران، آتش‌نشانان تهرانی در 48 نقطه اطراف و داخل مصلی تهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: از این 48 نقطه، در 46 نقطه، آتش‌نشانان با خودروهای عملیاتی و تجهیزات مربوطه مستقر می‌شوند و در دو نقطه استقرارها با حضور آتش‌نشانان داوطلب تشکیل می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: در مجموع 60 دستگاه خودرو شامل 28 دستگاه خودروی سنگین و پشتیبانی، 18 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودروی سبک در معیت 135 آتش‌نشان که 20 نفر از آنها داوطلب هستند در نقاط استقراری حضور خواهند داشت. 

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه استقرارها از ساعت  سه بامداد روز عید آغاز می‌شود، تصریح کرد: آتش‌نشانان در محلهای مشخص شده مانند شبستانها، پارکینگهای شمالی و جنوبی، بخشی از خیابان رسالت و قنبرزاده، معابر اطراف که به مصلی تهران ختم می‌شوند و... حضور خواهند داشت و تا پایان مراسم، تخلیه کامل شبستانها و عادی شدن تردد ادامه دارد.

وی یادآور شد: تعداد زیادی از مدیران ارشد عملیاتی با خودروهای در اختیار از همان ساعات اولیه بامداد روز عید در محل حضور خواهند داشت و ضمن سرکشی به نیروهای استقراری وضعیت ایمنی محدوده را رصد می‌کنند.

ملکی متذکر شد: از شهروندانی که در این مراسم شرکت می‌کنند تقاضا داریم مانند همیشه همکاری ویژه‌ای با نیروهای امدادی به‌ویژه آتش‌نشانان داشته باشند، در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله گرفته و مراتب را به نیروهای مستقر یا سامانه 125 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,25,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • اعزام ۴دستگاه خودروی اطفایی به ارتفاعات بازی دراز
  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند
  • استقرار اورژانس در نمایشگاه کتاب
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی