Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمدباقر کشفی در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان یکی از الزامات مهم برای مدیران و کارکنان را آشنایی با وظایف و ماموریت ها دانست و بیان داشت: مدیران و کارکنان استانداری به عنوان دستگاه عالی حاکمیت در استان باید با ماموریت های خود آشنا باشند تا بتوانند به نحواحسن کارها را انجام دهند و اهداف را محقق سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستورات و خواسته های استاندار باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد و به طور جدی این دستورات اجرایی و تا حصول نتیجه پیگیری شود و هرکدام از مدیران با جدیت تمام در راستای این اهداف و همچنین وظایف ذاتی مجموعه خود، اعمال مدیریت نمایند.

مشاور عالی استاندار هرمزگان با بیان اینکه هدف پیشرفت استان هرمزگان است، افزود: موفقیت مجموعه دولت در استان افزایش رضایتمندی مردم و تقویت اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت را در پی خواهد داشت.

کشفی خواستار بازبینی در روش های اجرای کار از سوی مدیران و کارشناسان دستگاه ها به خصوص در مجموعه استانداری شد و عنوان کرد: استفاده از شیوه های بدیع و نوآوری و خلاقیت از الزامات کار است چون روش های قدیمی دیگر پاسخگو نیست.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد برای دستیابی به موفقیت، آموزش دائم و مستمر نیروی انسانی دستگاه ها و سازمان ها مورد توجه باشد و برگزاری دوره های آموزشی توجیهی و عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

دستیار ارشد استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید از روزمرگی و برنامه روزی به سمت برنامه ریزی و داشتن افق گام برداریم و از انجام کارهای تکراری بی اثر و بی خاصیت بپرهیزیم که اگر با این شیوه کارها صورت گیرد، طرح های بزرگ و اقدامات اساسی در استان قابل اجراست.

کشفی نظارت را از الزامات سلامت کار در ادارات دانست و تصریح کرد: ادارات کل ستادی استانداری باید نظارت مستمر بر عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی استان داشته باشند که اداره کل بازرسی استانداری تکالیف مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: موضع دستگاه عالی دولت در استان نباید ضعیف باشد بلکه مدیران استانداری باید مقتدرانه و جدی عمل کنند.

مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان تکریم ارباب رجوع در دستگاه ها و به خصوص استانداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما باید خود را خادم مردم بدانیم و بر این اساس خوش رویی و رفتار مناسب و برخورد اقناعی با مراجعه کنندگان به ادارات باید به عنوان یک اصل مهم مورد توجه باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی استان دولت سلامت نیروی انسانی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: پیرو هشدارهای هواشناسی از سوی اداره‌کل هواشناسی استان و خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی برای روزهای آینده بیانگر شرایط ناپایدار جوی و دریایی خواهد بود.

حسن زاده از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: این سامانه سبب تشدید فعالیت سامانه بارشی در روزهای چهارشنبه تا پنج شنبه این هفته خواهد شد.

وی افزود: این سامانه همراه با رگبار شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ و تندباد لحظه‌ای خواهد بود و چهارشنبه در شهرستان‌های بستک، پارسیان، جزیره کیش، جزیره لاوان، جزیره سیری، ابوموسی، بندرلنگه، حاجی آباد و تنب بزرگ بیشترین فعالیت را خواهد داشت.

حسن زاده گفت: روز پنج شنبه نیز این سامانه بارشی در بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، جزیره سیری حاجی آباد، رودان، بشاگرد،، قشم، کیش، جزیره لاوان، میناب و هشتبندی فعالیت خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این سامانه سبب سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، احتمال خسارت در اثر تندباد لحظه‌ای و خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین از صدور هشدار سطح زرد خبرداد و گفت: بر این اساس یک هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده که مطابق آن شاهد فعالیت سامانه بارشی در پاره‌ای از نقاط استان از صبح چهارشنبه تا آخر وقت جمعه هفته جاری خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران‌ها استانداری هرمزگان گفت: بر اساس این سامانه شاهد رگبار باران و رعدوبرق گاهی تندباد لحظه‌ای با احتمال تگرگ با تاکید بر سراسر استان از جمله در شهرستان‌های بندرعباس، خمیر، سیریک، جاسک، میناب، رودان، قشم، بشاگرد، حاجی‌آباد، بندرلنگه، ابوموسی، جزیره سیری، جزیره کیش، جزیره لاوان، بستک، پارسیان، تنب‌بزرگ، هشتبندی سواحل و ارتفاعات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اثر مخاطره این سامانه آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال طغیان رودخانه‎‌های فصلی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها، احتمال آسیب به محصولات کشاورزی است و توصیه می‌شود از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌های فصلی، خودداری از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع، اطمینان ازاستحکام سازه‌های سبک، احتیاط در ترددهای جاده‌ای، محافظت از محصولات کشاورزی خودداری شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان‌های تابعه ضمن آمادگی کامل، هماهنگی لازم را به‌منظور فراهم‌نمودن تمهیدات لازم از جمله اطلاع‌رسانی و هشدار به‌موقع از طریق رسانه‌های محلی، رعایت نکات ایمنی و … به‌عمل آورند.

کد خبر 6092490

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳