Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:39:52 GMT

تمدید قراردادهای تجاری در قالب کنسرسیوم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۱۷۱۴۱۹

تمدید قراردادهای تجاری در قالب کنسرسیوم

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: تمدید مصوبه شورای اقتصاد توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تمدید قرارداد تجاری در قالب کنسرسیوم، حاصل شده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر صلواتی با تاکید بر تدام جلسات کارگروه فاینانس به‌منظور سرعت بخشیدن به کارهای عملیاتی، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد بهره برداری از مترو کرج در آینده‌ای نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری‌های این سازمان برای تمدید برخی مصوبه‌ها افزود: تمدید مصوبه‌ی شورای اقتصاد برای سال 97 توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و تمدید قرارداد تجاری در قالب کنسرسیوم Citic+Sabir حاصل شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی، اضافه کرد: این در حالی است که با شرکتِ سیتیک به عنوان تامین کننده فاینانسِ خارجی نیز تعاملات مستمر صورت گرفته و در صورت اعمال حمایت‌های لازم برای تمدید و بروزرسانی مجوزها و مصوبات لازم، امکان پیشبرد فرآیندهای فاینانس با عاملیت بانک صنعت و معدن فراهم خواهد شد.

صلواتی اظهار داشت: به موجب موافقت و تصویب شورای‌شهر مبنی بر بهره‌گیری از تسهیلات چهار هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت برای اجرای فاز یکِ خط 2 ریلی کرج، نسبت به ارایه مستندات مورد نیاز به سازمان شهرداری‌ها اقدام شده است.

وی افزود: این موضوع هم اکنون در مرحله صدور تضامین 50 درصد دولتی برای سیر مراحل سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امور اقتصادی و دارایی سازمان برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی شهرداری صنعت و معدن روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۱۷۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد